Онлайн-семінар на тему "Основні засоби та інші необоротні активи" 22 червня 2021 року - ООО"АБ-Центр"

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44

МТС: (066) 9488078, (095)1168680

Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622,

LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Підприємство 8»

22июня

Основні засоби та інші необоротні активи: від придбання до ліквідації (облікові нюанси, податкові правила, документальне оформлення)

Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально розкриє питання пов’язані з основними засобами та іншими необоротними активами (від придбання до ліквідації.

Валентина Криворучко (методист ІТС) розповість про необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу (типові питання обліку ОЗ, ведення пооб’єктного та кількісного обліку малоцінних активів).

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ “ЛЕКТОРІЙ”:
  • Взяття на облік, придбання, формування амортизаційної політики
    • Основні засоби та необоротні активи: важливі нюанси визнання і класифікації
      • Види необоротних активів, правила їх визнання (основні засоби, об’єкти призначені для продажу та інвестнерухомість)
    • Нематеріальні активи:
      • Правила та типові помилки визнання
      • Податкові наслідки класифікації нематеріальних активів
    • Необоротна малоцінка: коли вона потрапить до податкових витрат? Що потрібно врахувати при складанні “прибуткової” декларації, щоб не “втратити” її вартість
    • Первісна вартість об’єкта як основа для амортизаційних витрат: формуємо без помилок!
      • Основна “формула” первісної вартості та її зміна в залежності від способів отримання об’єктів (покупка, внесок до статутного фонду, безкоштовне отримання та інше)
      • Особливості придбання об’єктів у фізичних осіб, в т.ч. автомобілів, ПДФО та первісна вартість
      • Додаткові витрати, що включаються та не включаються до первісної вартості об’єкта
      • Термін експлуатації понад 365 днів + Вартісний критерій = необоротний актив. Як ці правила працюють в податковому та бухгалтерському обліку
      • Яка сума “всього” підлягає амортизації? Поділ цілого об’єкта на окремі складові. Наскільки це вигідно, і якими законодавчими нормами керуватися
    • Вибір амортизаційної політики: терміни, методи, суми
      • Термін експлуатації, метод амортизації і ліквідаційна вартість – як не помилитися з вибором
      • Все про ліквідаційну вартість: як її встановити і навіщо, чи може вона дорівнювати нулю, чи є податковий ризик?
      • Вибір методу нарахування амортизації: чи завжди вигідний прямолінійний метод?
      • Зміни параметрів амортизаційної політики: як відобразити і порахувати вплив на бухгалтерські та податкові показники
      • Чи повинні збігатися методи амортизації у бухгалтерському та податковому обліку
      • Прискорена податкова амортизація: особливості застосування і коригувань у разі порушення
      • З якою регулярністю потрібно переглядати амортизаційну політику і як це організувати
      • Як і коли потрібно припиняти амортизацію, а коли це можна не робити
  • Необоротні активи у програмах для автоматизації бізнесу: типові питання обліку ОЗ, ведення пооб’єктного та кількісного обліку малоцінних активів
  • Експлуатаційні та подальші витрати, оренда, продаж, ліквідація
    • “Нульові” об’єкти ОЗ: як не допустити або змінити
      • Чому в обліку виникають “нульові” об’єкти
      • Коли можна залишити все як є, а в яких випадках доведеться виправляти облікові помилки
      • Погляд податківців на “нульові” об’єкти: чи є реальні податкові ризики
      • Як не допустити появу нульових об’єктів – прості бухгалтерські процедури
      • Що робити, якщо об’єкт вже досяг “нуля”, але продовжує використовуватися
    • Експлуатаційні та супутні витрати, ремонти та переобладнання, модернізації
      • Чи можуть відображатися в обліку експлуатаційні витрати на простої, консервації та виведенні з експлуатації
      • Що говорити податківцям, якщо вони будуть “забороняти” облік експлуатаційних витрат. Чим і як аргументувати їх зв’язок з господарською діяльністю
      • Чи потрібно проводити коригування податкових різниць, якщо під час “карантинного” простою був проведений ремонт об’єктів, в т.ч. переобладнання та/або модернізація
      • Загальні правила і підходи до облікової класифікації і відображення ремонтів і техобслуговування, правила капіталізації витрат
    • Оренда і основні засоби: особливості
      • Операційна і фінансова оренда – основні акценти документального оформлення і обліку експлуатаційних витрат, ремонти по об’єктах оренди в період простою та карантину – можна чи ні?
      • Повернення об’єктів оренди після ремонтів і поліпшень – що слід заповнити і як проводити
      • Оренда об’єктів у фізосіб – важливі нюанси для оптимальних податкових наслідків
    • Продаж і ліквідація: згадуємо основні правила!
      • Особливості ліквідації за власним бажанням, прибуткові і ПДВ-акценти
      • Продаж об’єктів і формування бази оподаткування для прибутку і ПДВ, особливості
      • Документальне оформлення та оцінка продажу і ліквідації

Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
  • Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Безкоштовна участь розповсюджується на одну особу від організації
  • 300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів програм автоматизації бізнесу за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий тарифний пакет “ІТС ПРОФ” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”

Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова.

Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua

knopka-300x84