Запрошуємо Вас до участі у бізнес-конференції ERP FORUM, присвяченій виходу нових продуктів Business Automation Software (BAS) для корпоративного ринку.
Місце проведення форуму: зал «Довженко», 4-й поверх, Mercure Kyiv Congress Hotel, вул. Вадима Гетьмана,6, м. Київ.
Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів, успішними кейсами по впровадженню ERP-систем в різних сегментах бізнесу.
На конференції будуть розглянуті функціональні можливості інноваційного продукту для побудови комплексних інформаційних систем управління – BAS ERP. Методисти та розробники детально зупиняться на ключових підсистемах рішення та сервісних інструментах.
Також будуть представлені нові продукти BAS Управління холдингом – рішення для підвищення ефективності холдингових структур та BAS Документообіг КОРП – багатофункціональна система електронного документообігу.
На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування один з одним. Вернісаж буде діяти у фойє упродовж всього часу форуму паралельно з виступами у залі.
Короткий попередній зміст конференції:
09:00-10:00 |
Реєстрація учасників, вітальна кава |
10:00-13:00 |
BAS ERP – інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління. Загальний огляд управлінських підсистем. BAS Управління холдингом – нове рішення для підвищення ефективності холдингових структур. BAS Документообіг КОРП – розвиток багатофункціональної системи електронного документообігу. Успішні впровадження ERP-систем. Огляд нових можливостей BAS ERP: Вирішення завдань управління виробництвом. Інструменти для наскрізного планування виробництва і його забезпечення: продаж – закупівлі. Розрахунок собівартості і фінансового результату. |
13:00-14:00 |
Обід |
14:00-16:35 |
Огляд нових можливостей BAS ERP (продовження): Бюджетування і управління грошовими потоками. Управління маркетингом і торговими операціями. Нові можливості і сервісні інструменти ведення регламентованого обліку. Автоматизація відображення щоденних господарських операцій в обліку і отримання звітності відносно до МСФЗ. Інструменти управління персоналом і розрахунку заробітної плати. Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства. Доповіді ІТ-компаній про проекти впровадження з прикладами комплексної автоматизації підприємств і ефективного використання ERP-систем. |
Умови участі для слухачів
- Представники підприємств (директори, керівники підрозділів, головні бухгалтери) – безкоштовно.