Продовження акції "100% роботи за 50% " від сервісу FlyDoc - ООО"АБ-Центр"

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44

МТС: (066) 9488078, (095)1168680

Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622,

LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Підприємство 8»

FlyDoc 05.2020 (1850х701)_ru

Продовження акції “100% роботи за 50% ” від сервісу FlyDoc до кінця травня 2020 р.

З огляду на великий попит у квітні на електронний документообіг (ЕДО) було вирішено надати
клієнтам можливість скористатися 50% знижкою на сервіс FlyDoc до кінця травня!
Умови акції незмінні – користувачі систем для автоматизації бізнесу можуть придбати сервіс обміну
електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.

Назва сервісу

Рекоменд. роздрібна
акційна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік 2500
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік 1250

 

Акція триває з 07.05.2020 р. до 31.05.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто
користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім
безкоштовного доступу на один місяць.
Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документами безпосередньо з програм для
автоматизації бізнесу (BAS та 1С:Підприємство 8) з контрагентами, які користуються FlyDoc та FREDO ДокМен,
а також іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ:
– рахунками;
– актами виконаних робіт;
– податковими накладними та додатками 2 до них;
– товарними і видатковими накладними;
– прайсами і договорами та будь-якими документами в якості вкладок.
Переваги сервісу FlyDoc:
– Робота відбувається в системі 1С:Підприємство та BAS. Звичний інтерфейс конфігурації систем
автоматизації бізнесу.
– Документи зберігаються в одній базі даних з 1С:Підприємство та BAS.
– В модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового
документів до та після відправки контрагенту.
– Є можливість групового підписання та відправки електронних документів.
– Реалізовані: створення, підписання та відправка документів за розкладом.
– Гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін.
– Немає обмежень по кількості відправлених документів.

 

Замовити Fly Doc зі знижкою 50%