Розпорядник бюджетного фінансування для України - ООО"АБ-Центр"

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44
МТС: (066) 9488078, (095)1168680
Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622, LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Предприятие»

Загальна характеристика

Конфігурація  “1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України” призначена для автоматизації обліку планування та розподілу фінансування бюджетними коштами в рамках відомства з консолідацією даних в єдиній інформаційній базі.

Конфігурація “Розпорядник бюджетного фінансування для України” дозволяє:

  • вести облік планованих доходів і витрат за різними джерелами фінансування, в тому числі у вигляді зведених даних;
  • формувати ліміти для підвідомчих організацій;
  • формувати та вести облік затверджених показників, у тому числі у вигляді зведених даних;
  • аналізувати і вносити зміни в затверджені показники, в тому числі у вигляді зведених даних;
  • аналізувати потреби у фінансуванні підвідомчих організацій;
  • формувати дані розподілу з урахуванням запланованих показників та отриманих асигнувань.

У конфігурації передбачений експорт та імпорт даних в форматі казначейської системи “Мережа”. До складу “1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України” входять звіти, що дозволяють отримувати друковані форми у вигляді, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 року № 57 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 29.12.2004 № 845, із змінами).

Програмний продукт “1С:Підприємство 8. Розпорядник бюджетного фінансування для України” включає платформу “1С:Підприємство 8”, прикладне рішення – конфігурацію “Розпорядник бюджетного фінансування для України”, комплект документації по платформі і конфігурації (Посібник користувача), реєстраційну картку і ліцензійне угода на використання програмного продукту на одному робочому місці, апаратний ключ захисту платформи, піврічна підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС) для Україні і купон на оформлення безкоштовної піврічної підписки на ІТС, поштовий конверт для відправки реєстраційної анкети.

Новий програмний продукт створений на технологічній платформі “1С:Підприємство 8”, яка забезпечує високу гнучкість, настроюваність, масштабованість, продуктивність і ергономічність прикладних рішень.

Функціональні можливості конфігурації

До складу конфігурації входять три підсистеми: попереднього планування, кошторисного обліку, фінансового розподілу.

Підсистема попереднього планування

В підсистемі передбачені наступні операції:

  • планування витрат і отримання асигнувань у вигляді проектів кошторисів і планів асигнувань;
  • планування витрат з необхідною деталізацією (розрахунками) планованих витрат по кожному КЕКВ;
  • отримання зведених даних по проектам кошторисів та планів асигнувань підвідомчих організацій;
  • аналіз встановлених лімітів асигнувань на відомство;
  • формування лімітів асигнувань для підвідомчих організацій.

В підсистемі передбачено також планування власних надходжень і витрат у вигляді проектів кошторисів власних надходжень. Розпорядник коштів, використовуючи механізми конфігурації, може отримувати зведені дані по власних надходженнях підвідомчих організацій.

Підсистема кошторисного обліку

В підсистемі відбувається затвердження запланованих показників у вигляді кошторисів і планів асигнувань (зведених та індивідуальних).

Крім того, ця підсистема відповідає за внесення змін у затверджені планові показники (зведені та індивідуальні). Зміни можуть вноситися за принципом “зверху-вниз” і (або) “знизу-вгору”. Система дозволяє реєструвати потреби підвідомчих організацій у змінах, зводити їх в один документ, зручний для аналізу і прийняття рішення: за твердженням цих змін, їх відхиленню або погодженням з вищим розпорядником.

На підставі затверджених змін система дозволяє швидко та зручно готувати довідки щодо зміни планів асигнувань та кошторисів для підвідомчих організацій.

Підсистема фінансового розподілу

Підсистема фінансового розподілу відповідає за перерахування коштів по підвідомчим організаціям. Функціонал даної підсистеми дозволяє:

  • реєструвати побажання підвідомчих організацій про структуру фінансування по КЕКВ;
  • вести автоматичний розрахунок сум перерахувань з урахуванням побажань підвідомчих організацій, затверджених показників кошторисів і планів асигнувань, залишків фінансування і суми грошових коштів на розподільчому рахунку;
  • здійснювати підготовку друкованих форм та електронних файлів з розподілу в форматі ПО “Мережа” Державного Казначейства України;
  • проводити аналіз ступеня фінансування підвідомчих організацій.

Додаткові сервісні можливості

Універсальні механізми

Серед універсальних механізмів, що застосовуються в конфігурації, слід відзначити:

  • можливість ведення обліку в розподіленої інформаційній базі;
  • підготовка та надсилання листів в службу підтримки конфігурації;
  • сервіс з пошуку і заміні дублюються елементів довідників;
  • повнотекстовий пошук по всій конфігурації;
  • універсальний журнал документів.

Зберігання додаткової інформації

Передбачено зберігання додаткової інформації у вигляді файлів. Ця інформація може бути використана, наприклад, для зберігання зображень копій документів. Додаткова інформація використовується також для зберігання і відправлення файлів, отриманих по електронній пошті.

Поділ прав доступу користувачів до даних на рівні організацій

Передбачена можливість розділення прав доступу користувачів, що відносяться до різних організацій. У конфігурації організований такий режим роботи, коли користувач зможе редагувати документи і переглядати інформацію, що відносяться тільки до тієї організації, від імені якої він працює. Користувач, який виступає від імені організації-розпорядника, в такому режимі може редагувати документи, як своєї організації, так і її підвідомчих організацій.