Важлива iнформацiя для користувачiв сервiса 1C:Звiт. Нова інструкція по безпечному користуванню 1C:Звiт. - ООО"АБ-Центр"
Сертифицированный партнер
фирмы 1С в Днепре

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44

МТС: (066) 9488078, (095)1168680

Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622,

LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Предприятие»

Важлива iнформацiя для користувачiв сервiса 1C:Звiт. Нова інструкція по безпечному користуванню 1C:Звiт.

Нова інструкція:

Увага! Уважно прочитайте інструкції, та виконуйте всі дії в точності так, як вказано в інструкції.

У разі виникнення будь-яких складнощів у розумінні необхідних дій або їх виконання, зверніться за допомогою до технічного спеціаліста АБ-Центру. Завжди робіть резервні копії у програмі, якщо вона запускається, або копію файлу бази даних (zvit.fdb), навіть якщо про це не вказано в нижченаведених інструкціях. Якщо встановлена мережева версія 1С:Звіту, то перед виконанням будь-яких дій з нею необхідно зупинити службу 1С:Звіту. Версію непрацюючого екземпляру 1С:Звіту можна дізнатись за допомогою configtool.exe з кореневого каталогу програми, або у файлі VerInfo.txt.

1. Для встановлення локальної або мережевої версії програми вам необхідно виконати наступні дії:
1.1. Завантажити файли 1czvit_1.00.270.zip  та ezvit.01.00.270-01.00.287.zip  та розпакувати їх у будь-яку папку на комп’ютері.
1.2. Запустити 1czvit_1.00.270.exe та керуючись підказками майстра встановлення встановити потрібну версію (локальную або мережеву) програми. Детальна інструкція по встановленню програми є у довідці на  сайті 1С-СЕД.
Увага! Нами зафіксована помилкова реакція антивіруса DrWeb на один з файлів 270 версії. Ми зв’язались з розробниками антивірусу, і вони надали підтвердження що реакція помилкова. В оновлених базах антивірусу проблема буде вирішена.
1.3. Після успішного встановлення програми потрібно запустити файл ezvit.01.00.270-01.00.287.exe та оновити програму до 287 версії.

2. Відновлення інформації у програмі версії 287 з резервних копій (.zbk), які зроблені у 1С:Звіті версії 287 та більш раніх відбувається звичайним чином. Інструкція по відновленню інформації з резервних копій є у довідці на  сайті 1С-СЕД.

3. Відновлення інформації у програмі версії 287 з резервних копій (.zbk), які зроблені у 1С:Звіті версій 288-291.
Якщо є можливість, то краще зачекати виходу наступного оновлення, яке дозволить відновити резервну копію у програмі звичайним чином. Якщо є необхідність реєструвати лише ПН/РК, можливо встановити програму, створити у ній заново підприємство та зареєструвати потрібні ПН/РК. Після виходу оновлення ви зможете відновити резервну копію, та отримати раніше зареєстровані ПН/РК через відповідний запит. Якщо можливості чекати нема, то необхідно виконати наступні дії:
3.1. Встановити чисту 287 версію 1С:Звіту, так як вказано в розділі 1 даної інструкції, якщо це ще не було зроблено.
3.2. Завантажити файл 1czvit_zbk_recover.zip  та розпакувати його у будь-яку папку на комп’ютері.
3.3. Запустити з розпакованої папки файл ezvit.exe та відновити дані з резервної копії звичайним чином. Інструкція по відновленню інформації з резервних копій є у довідці на сайті 1С-СЕД.
3.4. Після успішного відновлення інформації з резервної копії необхідно переіменувати файл \db\zvit.fdb в папці чистої 287 версії, та скопіювати на його місце аналогічний файл з папки, куди був розпакований архів в п.3.2.
3.5. Завантажити файл UPD_287_ZVIT.zip  та розпакувати його у будь-яку папку на комп’ютері.
3.6. У кореневому каталозі чистої версії запустити ScriptRun.exe, в меню натиснути «Створити», обрати файл UPD_287_ZVIT.lqs, який був розпакований у п.3.5 та натиснути кнопку «Виконати». З’явиться вікно “Скрипт виконано успішно!”.
3.7. Запустити 1С:Звіт (службу, якщо версія мережева) та переконатись у коректній роботі 1С:Звіту.

4. Відновлення інформації у програмі версії 287 з архівних копій (.bkz) та копій бази даних (zvit.fdb), які зроблені у 1С:Звіті версії 287:
4.1. Встановити чисту 287 версію 1С:Звіту, так як вказано в розділі 1 даної інструкції, якщо це ще не було зроблено.
4.2. Якщо наявна архівна копія (.bkz) версії 287, то потрібно змінити її розширення на .zip та розпакувати у будь яку папку на комп’ютері.
4.3. Скопіювати файл zvit.fdb (наявний або з папки db, куди біла розпакована архівна копія в п 4.2) у папку db чистої версії 1С:Звіту.
4.4. Запустити 1С:Звіт (службу, якщо версія мережева) та переконатись у коректній роботі 1С:Звіту.

5. Відновлення інформації у програмі версії 287 з архівних копій (.bkz) та копій бази даних (zvit.fdb), які зроблені у 1С:Звіті інших версій, крім 287:
5.1. Встановити чисту 287 версію 1С:Звіту, так як вказано в розділі 1 даної інструкції, якщо це ще не було зроблено.
5.2. Якщо наявна архівна копія (.bkz), то потрібно змінити її розширення на .zip та розпакувати у будь яку папку на комп’ютері.
5.3. Скопіювати файл zvit.fdb (наявний або з папки db, куди біла розпакована архівна копія в п 5.2) у папку db чистої версії 1С:Звіту.
5.4. Завантажити файл UPD_287_ZVIT.zip  та розпакувати його у будь-яку папку на комп’ютері.
5.5. У кореневому каталозі чистої версії запустити ScriptRun.exe, в меню натиснути «Створити», обрати файл UPD_287_ZVIT.lqs, який був розпакований у п.5.4 та натиснути кнопку «Виконати». З’явиться вікно “Скрипт виконано успішно!”.
5.6. Запустити 1С:Звіт (службу, якщо версія мережева) та переконатись у коректній роботі 1С:Звіту.

6. Відновлення працездатності програми після видалення уражених файлів антивірусом.
6.1. Якщо була встановлена версія 287, необхідно завантажити та розпакувати архів DLL EXE_287.zip  в кореневий каталог 1С:Звіту при закритій програмі або вимкненій службі, якщо версія мережева.
6.2. Якщо була встановлена інша версія, необхідно перевстановити 1С:Звіт (розділ 1 даної інструкції) та відновити дані одним зі способів, які описані в даній інструкції. Для мережевої версії також може знадобитись перевстановлення робочих станцій.

7. Відновлення резервних копій, зроблених в програмі Медок наразі неможливе. Потрібно дочекатись оновлення, в якому будет відновлена така можливість.

 

8. У разі виникнення питань звертайтеся за допомогою в АБ-Центр