Выпуск ИТС за апрель 2020 года - ООО"АБ-Центр"

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44

МТС: (066) 9488078, (095)1168680

Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622,

LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Підприємство 8»

“ІТС проти коронавірусу” – кожному користувачеві ІТС ПРОФ місяць підтримки в подарунок!

Кожному користувачеві, який в квітні 2020 року має діючий договір ІТС ПРОФ (платний, пільговий на 3 місяці або пільговий за схемою 8 + 4), надається один місяць підтримки ІТС ПРОФ у подарунок. Реєстрація акційних договорів ІТС ПРОФ на 1 (один) місяць буде виконана автоматично. Ніяких додаткових дій з боку користувачів і партнерів не вимагається.

 

Акційна пропозиція від сервісу FlyDoc: “100% роботи 50% ціни”!

Суперпропозиція для користувачів систем для автоматизації бізнесу – придбай можливість обміну електронними документами безпосередньо із власної програми на один рік зі знижкою 50%.

Акція триває з 06.04.2020 р. до 30.04.2020 р. (включно) для нових користувачів сервісу FlyDoc, тобто користувачів, які до періоду проведення акції ще жодного разу не використовували сервіс FlyDoc, окрім безкоштовного демо-доступу на один місяць.

Див. детальніше http://unionba.com.ua/news/666/.

Робота в умовах карантину

У зв’язку із запровадженням карантину через поширення COVID-19 у період з 18.03.20 р. до 24.04.20 р. Лінія консультацій та Центр Ліцензування переходять на віддалений режим роботи, тому телефони цих служб не працюватимуть. Консультації надаватимуться тільки електронною поштою. Про будь-які зміни повідомимо додатково. Докладніше описано за посиланням https://its.1c.ua/news/489321.

Піклуючись про ваше здоров’я, а також дотримуючись вимог карантину, повідомляємо про те, що в квітні 2020 року сувеніри ділового призначення не будуть видаватися користувачам, які мають діючий договір ІТС ПРОФ. В якості заміни користувачі ІТС ПРОФ із договором, діючим у квітні 2020 року, отримають додатковий місяць підтримки (див. вище інформацію про акцію “ІТС проти коронавірусу”).

Запрошуємо на онлайн-семінар “Лекторій”

Запрошуємо на онлайн-семінар “Лекторій” на тему “Операції в ЗЕД: особливості бухгалтерського та податкового обліку”, який відбудеться в Києві 16 квітня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн Лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу” http://unionba.com.ua/events/all_events/onlayn-lektoriy-16-kvitnya-2020-roku/.

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі “Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС” (https://its.1c.ua/db/aboutitsu#content:23:hdoc).

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі “Договори”.

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.

ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішення “BAS Бухгалтерія” рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування заробітної плати працівникам, які працюють за договором цивільно-правового характеру, а також з методикою відображення взаєморозрахунків із контрагентами у формі 1ДФ.

Для користувачів рішень “BAS Бухгалтерія” та “BAS Бухгалтерія КОРП” представлено методику відображення операцій за короткостроковими кредитами і позиками, а також оформлення овердрафту (короткострокового кредиту банку). Опубліковано порядок заповнення кодів товарів і послуг у податкових документах і методику формування зведеної податкової накладної за постачаннями, які мають безперервний або ритмічний характер. Також рекомендуємо ознайомитися з порядком відображення господарських операцій за допомогою довідника кореспонденцій рахунків та варіантами роботи з журналами документів і довідниками (друк, відбір, сортування та настройка списку).

Користувачам конфігурацій “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством” та “BAS Бухгалтерія КОРП” рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування щомісячної надбавки за вислугу років. Корисними для ознайомлення будуть актуалізовані методики оформлення прийому на роботу, виплати винагороди за договором ЦПХ та звільнення співробітників.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP” та “BAS Комплексне управління підприємством” опубліковано методики формування касової книги та розподілу амортизації необоротних активів за кількома рахунками, статтями витрат або підрозділами.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством”, “BAS Бухгалтерія” та “BAS Бухгалтерія КОРП” опубліковано настройки колонтитулів типових бухгалтерських звітів.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Роздрібна торгівля” представлено можливість відображення автосуми в звітах і друкованих формах.

Користувачам конфігурацій “BAS” рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу “RDI Serviсe”, а також з механізмом повнотекстового пошуку даних.

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій актуалізовано методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу “RDI Service”.

Користувачам конфігурацій “Зарплата і Управління Персоналом для України” і “Управління виробничим підприємством для України” рекомендуємо ознайомитися з актуалізованою методикою введення залишків невикористаних відпусток.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період квітень 2019 р. – березень 2020 р..

Методична підтримка розробників та адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено опис, а також сама універсальна обробка “Вивантаження та завантаження даних XML”, яка проводить повне або часткове вивантаження даних інформаційної бази у файл у форматі XML. У розділі оновлена зовнішня обробка “Групова зміна реквізитів”, яка дозволяє масово змінювати реквізити і табличні частини в обраних довідниках і документах.

Також рекомендуємо ознайомитися з вимогами до розробки драйверів для підключення обладнання (версія 3.2).

Для адміністраторів конфігурацій оновлено список індексів таблиць бази даних, які створюються системою, а також методика розміщення даних системи.

Розробникам і адміністраторам конфігурацій рекомендуємо ознайомитися з порядком перевірки дати на порожнє значення. Також у розділі оновлена зовнішня обробка “Універсальні підбір і обробка об’єктів”.

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень “BAS”.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях 1С:Підприємства

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довіднику “Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами” у розділі “Робота в сервісі “FREDO Звіт” оновлено методику роботи з модулем “Реєстр бланків”, в якому доступні шаблони (бланки) всіх форм звітності сервісу “FREDO Звіт”.

Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO”” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версію “FREDO”: 01.02.005.

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

У довіднику “Сервіс електронного документообміну FlyDoc” розділу “Користувачам сервісів ІТС” опублікована Інструкція з роботи у сервісі. В ній можна ознайомитись з описом функціональних можливостей, налаштуваннями та безпосередньо з порядком роботи у сервісі FlyDoc.

Консультації аудитора

Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора” http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

Консультації для бухгалтера

У зв’язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ “Податкова декларація з ПДВ” розділу “Податкова звітність з ПДВ” довідника “Регламентована звітність”.

Також у довідник додано матеріали з описом алгоритмів заповнення фінансової звітності малих підприємств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності і мікропідприємств. Малі підприємства та представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності представляють “Фінансову звітність малого підприємства” в складі “Балансу” (форма № 1-м) і “Звіту про фінансові результати” (форма № 2-м). Мікропідприємства, в тому числі платники єдиного податку третьої групи, представляють “Фінансову звітність мікропідприємства”: “Баланс” (форма № 1-мс) і “Звіт про фінансові результати” (форма № 2-мс). Алгоритм заповнення зазначених форм наведено в розділі “Спрощена фінансова звітність” довідника “Регламентована звітність”.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 02.04.2020: Мінсоцполітики України про порядок зазначення назви посад (професій) в кадровій документації роботодавців і в Звіті з ЄСВ у зв’язку з введенням в дію нових правил Українського правопису (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2687/hdoc).
  • Коментар від 25.03.2020: Верховна Рада України внесла зміни до ПКУ, до Закону про ЄСВ і в інші закони України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів проти поширення коронавіруса (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2672/hdoc).
  • Коментар від 20.03.2020: ТППУ відповіла на ключові питання щодо введення карантину як форс-мажорних обставин (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2662/hdoc).
  • Коментар від 17.03.2020: Зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2651/hdoc).
  • Коментар від 17.03.2020: КМУ скасував обов’язок роботодавців щодо повідомлення органів ДПСУ про прийом на роботу членів виконавчого органу господарського товариства та керівників підприємств (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2650/hdoc).

У зв’язку зі змінами в законодавстві актуалізовано підрозділ “Мінімальна зарплата, прожитковий мінімум і інші показники” розділу “Бухгалтеру на замітку” довідника “Коментарі до нормативних документів і роз’яснень. Довідкова інформація”.

У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша № 7-10 за 2020 рік.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.

У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у квітні 2020 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.03.2020 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”. У ній опубліковано актуальні версії нормативних документів (ПКУ, Закон № 2464) з урахуванням змін, внесених у зв’язку з пандемією COVID-19.

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм” https://portal.1c.eu/applications/65.

Технологічна платформа Bussiness Automation Software:

  • BAF. Версія 8.3.15.1887.

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.16.1296.

Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8“:

  • Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ”, редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ);
  • Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Базова”, редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову);
  • Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Мікро”, редакція 1.6, версія 1.6.11.1 (оновлення).