Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально зупиниться на питаннях що стосуються: розподілу відповідальності у сфері військового обліку між підприємством та працівником; бронювання по-новому; військового обліку та мобілізаційної роботи на підприємстві; мобілізації працівника; тимчасового виконання обов’язків; гарантій мобілізованим.
Вадим Косий (директор компанії “ФРЕДО”) розкаже про сервіси подачі електронної звітності, адміністрування ПДВ та електронного документообігу.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ “ЛЕКТОРІЙ”:
- Як розподілити відповідальність у сфері військового обліку між підприємством та працівником. Бронювання по-новому, головні акценти
- Відповідальність за порушення законодавства про мобілізацію: збільшення штрафів із 19 травня до 59,5 тис. грн:
- На кого можуть бути накладені штрафи та протягом якого періоду
- Які штрафи стосуються роботодавців та за які порушення доведеться нести відповідальність
- Як розподілити відповідальність між посадовими особами підприємства і працівниками
- Алгоритми дії підприємства, у випадку, коли працівники порушують мобілізаційне законодавство
- Бронювання працівників по-новому: “звичайне”, е-бронювання, “економічне”. Нові правила, способи, звітність, перспективи:
- Які державні органи будуть приймати рішення щодо бронювання працівників
- Підприємства яких галузей можуть розраховувати на бронь працівників більше ніж 50% і до 100%
- Нова звітність до ПФУ щодо заброньованих працівників: хто та коли її подаватиме, з якої дати запрацюють новації
- Як буде працювати е-бронювання, хто може розраховувати на можливості скористатися цими новаціями
- “Економічне” бронювання працівників та ФОПів: коли запрацюють новації та скільки доведеться платити за нові можливості
- Відповідальність за порушення законодавства про мобілізацію: збільшення штрафів із 19 травня до 59,5 тис. грн:
- FREDO Звіт та FREDO ДокМен – сервіси подачі електронної звітності, адміністрування ПДВ та електронного документообігу
- Військовий облік та мобілізаційна робота на підприємстві, мобілізація працівника, тимчасове виконання обов’язків, гарантії мобілізованим
- Мобілізація для підприємства: військовий облік, штрафи, повістки працівникам та дії роботодавця
- Як організувати військовий облік на підприємстві:
- З чого складається військовий облік, хто має відповідати за його ведення
- Документація з військового обліку: головні акценти, ведення списків та відомостей
- Коли та про що треба повідомляти ТЦК: звірка даних з ТЦК, повідомлення та звітність – про що треба пам’ятати
- Військовий облік жінок: хто має ставати на військовий облік
- Мобілізаційні дії підприємства за новим Порядком № 560: як організовувати оповіщення, вручення повісток працівникам та доставку працівників до ТЦК
- Повістки працівникам: чи має цей процес контролюватися на підприємстві. Повістки в період відпусток, лікарняних, дистанційної роботи
- Відстрочка від мобілізації та бронювання працівників: як та хто тепер може поставити мобілізаційний процес на “паузу”, новації Закону
- Як організувати військовий облік на підприємстві:
- Мобілізований працівник, директор, інша посадова особа: алгоритм дій трудові гарантії, передача обов’язків
- Які трудові гарантії встановлює законодавство для мобілізованого працівника: що має забезпечити роботодавець
- Працівника мобілізовано – трудові обов’язки залишилися. Які варіанти розподілу обов’язків для тих, хто залишився: документальне оформлення, оплата праці, організація процесу
- Якщо мобілізовано директора чи іншу посадову особу: як діяти? чек-лист для передачі оргпроцесів
- Фінансова підтримка мобілізованому працівнику: як обрати оптимальний варіант оформлення та оподаткування у разі прийняття рішення про добровільні виплати мобілізованому працівнику
- Мобілізація для підприємства: військовий облік, штрафи, повістки працівникам та дії роботодавця
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації
- 300 грн з ПДВ для всіх інших учасників, в тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Організація, яка до дати проведення онлайн-семінару оформить доступ до одного з вищеперерахованих тарифних пакетів, отримує право на безкоштовну участь
Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.
Увага! Відеоматеріали доповідей “Лекторію” будуть розміщені на сайті its.bas-soft.eu через декілька днів після семінару. Перегляд доступний користувачам, які мають один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”