1

Задача:

Компанія Ardas стрімко розвивалася й вимагала комплексної системи для автоматизації та підтримки усіх процесів.

Характеристики проекту:

Сфера IT компанія орієнтована на розробку SaaS
Кількість працівників 250
Тривалість проекту 6 місяців
Основний продукт Управління невеликою фірмою (УНФ)

Про клієнта:

Ardas – одна з лідируючих міжнародних компаній у світовій IT індустрії. Основний напрямок SaaS-орієнтована розробка, підтримка та вихід у магазин, 15-річний досвід розробки SaaS у багатьох нішах та галузях.

У галузі 90% усіх робіт з розробки виконуються на підставі шаблонів стратегічного консалтингу, а решта 10% – це дійсно деталізовані, унікальні проекти, які приносять успіх. Якщо Ви турбуєтесь про деталі, Ardas допоможе Вам потрапити у цей список на 10%. Й, як за принципом Парето, турбота про деталі складає більшу частину бюджету та графіку, але саме по з цієї причини він приносить успіх.

Які задачі стояли при впровадженні:

До нас компанія звернулась за допомогою впровадження, комплексної автоматизації бізнесу та навчання персоналу у вже обраному програмному продукті “Управління невеликою фірмою” (УНФ). Завдяки активній та щільній співпраці між нашими аналітиками та фінансовим директором компанії Замовника, визначення первісних задач та поетапне планування відбулося оперативно та якісно.

По-перше, потрібно біло автоматизувати блок обліку кадрів та розрахунок зарплати відповідно встановлених вимог Замовника.

По-друге, виконати автоматизацію оперативного обліку.

Більш того, необхідно було автоматизувати та налагодити обмін даними з бухгалтерською обліковою системою (BAS Бухгалтерія) та трекінговою системою (XPlanner).

Зокрема, були створені довідники:

  • «Статі доходів»,
  • «Статі витрат» та внесені зміни до довідника «Податки»,
  • «Співробітники»,
  • «Проекти».

Ряд доробок було виконано у документах:

  • «Табель»,
  • «Нарахування зарплати»,
  • «Платіжна відомість»,
  • «Прибуткова накладна»,
  • «Видаткова накладна».

Були створенні та налаштованні за шаблонами Замовника звіти:

  • «GPM»,
  • «P&L» та звіти для аналізу використання робочого часу.

Також, спеціально для нашого Замовника ми погодили та розробили ряд документів, звітів та зовнішніх обробок, які мають допомагати компанії оперативно приймати управлінські рішення та автоматизувати більшу частину ручної роботи.

Результат:

Насамперед, у результаті професіоналізму та активному якісному зворотному зв’язку зі сторони Замовника, система функціонує та підтримується нами по сьогодні.

Рішення, впроваджене нашою компанією для зручного ведення бізнесу та оперативного обміну інформацією між системами, допомогло клієнту успішно та у короткі строки автоматизувати бізнес-процеси компанії.

Розрахувати вартість проекту впровадження на базі програмного продукту “BAS Малий бізнес”.