Пактум.Контрагент – автоматизоване заповнення карточок контрагентів.

Достатньо ввести тільки код ЄДРПОУ для юридичних осіб або код ДРФО для ФОП і в поля картки будуть записані: коротка та повна назва компанії, адреса, телефон та електронна пошта, керівник та система оподаткування

Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент

  • Перевірка по коду ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах;
  • Автоматизоване заповнення карточки контрагента у відповідності з введеним кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, які містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
  • Заповнення карточки контрагента доступно як з форми створення карточки контрагента у довіднику, так й з форми створення первинного документу — рахунок, накладна, акта виконаних робіт.

Переваги сервісу “Пактум.Контрагент”

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, яка не потребує додаткових налаштувань.
  • Можливість натиском однієї кнопки перевірити по коду ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах та створити нову карточку (або актуалізувати дані у існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
  • Виключення помилок при ручному введені даних та знижені ризиків вказання невірних реквізитів у документах;
  • Доступність сервісу з любого робочого місця, де установлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютеру та закінчуючи “хмарним” сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу у режимі 24/7 (без вихідних та святкових днів).

Придбання сервісу “Пактум.Контрагент”

З 05.10.2018 р. у продажі наступні сервіси:

Доступ до онлайн-сервісу Бізнес-2200 на 12 міс. – 3 600,00 гривень

Доступ до онлайн-сервісу  Бізнес-1200 на 6 міс. – 2 400,00 гривень

Доступ до онлайн-сервісу  Бізнес-300 на 3 міс.  – 720,00 гривень

Сервіс “Пактум.Контрагент” може оформити любий користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу . На один реєстраційний номер основної поставки можливо оформити необмежену кількість доступів до сервісу “Пактум.Контрагент”. При оформлені доступу до сервісу “Пактум.Контрагент” необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки та код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Використання сервісу “Пактум.Контрагент”

Для активації сервісу “Пактум.Контрагент” слід у системі автоматизації, яку Ви використовуєте, вказати отриманий ключ активації (пін-код) у налаштуваннях сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової карточки контрагента або актуалізація даних у існуючій карточці контрагента).

Пакети сервісу “Пактум.Контрагент” мають обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.

Сервіс “Пактум.Контрагент” діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карточок,
  • Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карточок,
  • Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карточок.

Для продовження використання сервісу  слід його придбати та активувати наступний пін-код.

В настройках сервісу доступна наступна статистична інформація:

  • Дата активації,
  • Поточний баланс (залишок) запитів,
  • Інформація про дату завершення дії сервісу.

Програми, у яких реалізовано сервіс:

  • BAS Бухгалтерія. Проф;
  • BAS Бухгалтерія. Корп;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • Управління торговим підприємством для України;
  • BAS Невелика фірма;
  • BAS Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства;
  • BAS ERP. Агро;
  • BAS ERP. Будівництво;
  • BAS Бухгалтерія будівельної організації;

У подальшому перелік конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом «Пактум.Контрагент», буде розширятися.

Подати заявку: