Починаючи з січня 2016 року САБ спільно з розробниками програмних продуктів BAS випустила додатковий вид сервісу супроводу для галузевих та спеціалізованих програмних продуктів розроблених САБ  – ІТС Україна Галузевий.

Ціллю створення даного виду сервісу є уніфікація умов та підтримання забезпечення високого рівня якості супроводу  BAS-сумісних програмних продуктів. Галузеві рішення BAS розроблені для різних галузей діяльності підприємств, вже з урахуванням специфіки обліку та керування даною галуззю.

При заключені договору ІТС Україна Галузевий Ви отримуєте унікальну можливість консультуватися по роботі у програмі безпосередньо з розробником програмного продукту.

Рішення, які будуть супроводжуватись у межах сервісу ІТС Україна Галузевий та координати лінії консультацій розробників можливо переглянути на сайті https://portal.bas-soft.eu/applications/Industry-subscription-Ukraine.

За правилами САБ сервіс ІТС Галузевий не є самостійним видом договору на супровід BAS та придається додатково до основного договору на комплексний супровід (ПРОФ або Техно).

Підтримка користувачів в рамках ІТС Україна:

  • Лінія консультацій розробника галузевого або спеціалізованого рішення (далі – розробник ПП) з використанням системи «Конект».
  • Телефона лінія консультацій розробника ПП.
  • Лінія консультацій розробника ПП по електронній пошті.
  • Приймання звернень лінією консультацій розробника ПП по Skype та ICQ.
  • Консультації користувача з використання усіх можливостей та механізмів типового рішення BAS, на базі якого розроблено галузеве (або спеціалізоване) рішення.
  • Надання оновлень галузевих або спеціалізованих конфігурацій.
  • Налаштування засобів електронної комунікації, перевірка доступу до Інтернет-ресурсів та сервісів з платформи BAS й розробника програмного продукту, щомісячна перевірка їх працездатності.
  • Консультації користувача, групове, індивідуальне (корпоративне) або віддалене навчання використанню засобів електронної комунікації з розробниками BAS та розробником програмного продукту.

* Послуги надаються при оформленні сервісу ІТС Україна Галузевий разом з договором ІТС Україна ПРОФ.

Техпідтримка

З питань, пов’язаних з роботою сервісу, слід звертатися за адресою webits-info@bas-soft.eu (у темі листа слід вказати ІТС Галузевий).
Умови отримання

Активувати сервіс ІТС Україна Галузевий можуть зареєстровані користувачі окремих галузевих та спеціалізованих рішень. Сервіс вважається активним тільки за наявності у користувача чинного договору супроводу ІТС Україна.

Для отримання більш детальної інформації з питань сервісу ІТС Україна Галузевий, ви можете зв’язавшись зі спеціалістами АБ-Центру по телефону, або залишивши заяву на нашому сайті:

+38 (066) 948-80-78; (068) 021-99-91; (093) 361-39-81;

Залишити заяву на підключення сервісу ІТС Україна Галузевий в компанії «АБ-Центр»

[contact-form-7 404 "Не знайдено"]