Можливості

Програмний продукт “Облік у ОСББ, розрахунок кварплати в Україні” призначено для використання у організаціях житлово-комунального господарства (ЖКГ), які ведуть як розрахунок квартплаты і інших комунальних послуг, так й паспортний облік. Він дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств ЖКГ. Для цього у конфігурації розроблені наступні підсистеми:

  • Управління особовими рахунками:
    • Особові рахунки:
      • Відкриття особових рахунків;
      • Зміна особових рахунків;
      • Закриття особових рахунків;
    • Пільги та субсидії:
      • Розрахунок та облік пільг;
      • Облік житлових субсидій;
      • Вивантаження результатів розрахунку пільг у файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
    • Послуги:
      • Додавання послуг у особливий рахунок;
      • Фіксування недопостачі послуг;
  • Управління приладами обліку:
    • Зберігання інформації про прилади обліку;
    • Введення показників приладів обліку;
    • Розподіл показань загально будинкових приладів обліку;
    • Корегування показань приладів обліку;
    • Нарахування та взаєморозрахунки:
    • Нарахування по особовим рахункам:
      • Закриття місяця;
      • Друк квитанцій;
    • Перерахунки по особових рахунках;
    • Разові нарахування;
  • Облік банківських та касових операцій;
  • Подомовий облік витрат:
    • Можливість гнучкого налаштування статей витрат;
    • Бухгалтерська довідка по витратам;
    • Рапорт керівнику з рентабельності надаваємих послуг;
  • Автоматизація діяльності юридичного відділу:
    • Формування розпорядження на погашення боргу;
    • Повідомлення про перевищення боргу;
    • Підготовка пакета документів для звернення до суду;
  • Облік складських запасів та закупівель;
  • Автоматизація аварійно-диспетчерської служби;
  • Автоматизація роботи паспортного стола:
    • Реєстрація мешканців;
    • Зняття з реєстрації мешканці;
    • Оформлення довідок.
  • Автоматизація проведення голосувань.
Дана програма підходить для любих закладів у сфері комунальних та житлових послуг, таких як:
  • Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСМБ);
  • Котеджні селища;
  • Гаражно-будівельні кооперативи;
  • Дачні кооперативи;
  • Житлово-експлуатаційні кооперативи.
У конфігурації вирішуються наступні задачі:
  • Облік власників майна:
    • Ведення детального обліку фізичних та юридичних осіб;
    • Зберігання відомостей про споживання послуг;
    • Повноцінний паспортний облік (реєстрація, зняття з обліку, зміна фамілії, зміна документу, який посвідчує особистість);
    • Автоматизоване формування друкованих форм паспортного столу:
      • “Заява про реєстрацію за місцем проживання”;
      • “Адресний листок прибуття” форма №2;
      • “Свідоцтво про реєстрацію за місцем перебування”
      • “Заява про реєстрацію (про зняття з реєстраційного обліку) за місцем проживання”;
      • “Адресний листок вибуття” форма №4;
      • “Свідоцтво про реєстрацію за місцем проживання”;
      • “Картка реєстрації”;
      • “Виписка з домової книги про склад сім’ї та прописці”;
  • Облік житлового та нежитлового фонду:
    • Зберігання різних характеристик будівель: поверховість, кількість під’їздів, різні види площ будівель, а також можливість обліку додаткових індивідуальних характеристик, визначених користувачем;
    • Зберігання характеристик квартир та офісів: кількість кімнат, тип власності, стан, категорія, площі приміщень, а також можливість обліку додаткових індивідуальних характеристик, визначених користувачем;
  • Робота з особливими рахунками:
    • Швидкий доступ  всієї необхідної оперативної інформації у одному вікні:
      • Інформація про мешканців та власників особистого рахунку;
      • Інформація про взаєморозрахунки за поточний місяць;
      • Докладна інформація про усі взаєморозрахунки за довільний період;
      • Перегляд усіх операцій, будь-коли скоєних з цим особистим рахунком;
      • Інформація про прилади обліку (лічильники), які використовуються у цьому особистому рахунку;
      • Перегляд списку особистих рахунків з різними відборами та фільтрами;
    • Робота з особовими рахунками:
      • Відкриття, закриття особових рахунків та зміна їх стану;
      • Відкриття кількох особових рахунків на одно приміщення й один адрес, з можливістю роздільного формування квитанцій;
  • Розрахунки та нарахування:
    • Нарахування:
      • Гнучке визначення послуг та засобів їх розрахунку;
      • Нарахування за житло, комунальні та інші послуги у відповідності з вимогами законодавства: по нормам, площі, кількості мешканців, а також з урахуванням інших особливостей;
      • Облік та нарахування різних послуг за паркінг;
      • Нарахування пені;
    • Пільги:
      • Розрахунок та облік усіх пільг, що є у мешканців;
      • Облік субсидій;
    • Перерахунки:
      • У разі недопостачу послуг;
      • У разі тимчасової відсутності споживання послуг;
      • У разі любих інших корегувань;
    • Оплата:
      • Приймання готівкових та безготівкових платежів;
      • Розподіл оплати між послугами постачальників;
  • Взаємодія з постачальниками ресурсів:
    • Формування заборгованості у розрізі постачальників ресурсів;
  • Автоматизація проведення загальних зібрань:
    • Формування реєстрів власників та споживачів послуг;
    • Облік присутніх та тих хто проголосував;
    • Підрахунок голосів та підбиття підсумків голосування;
    • Зберігання результатів голосування;
  • Формування наступних звітів:
    • Відомість нарахувань;
    • Відомість за особовими рахунками;
    • Відомість з нарахування пільг та субсидій;
    • Відомість з нарахування пені;
    • Відомість про перерахунки;
    • Відомість по приладам обліку;
    • Відомість з розрахунків по особовому рахунку;
    • Відомість з послуг ЖКГ;
    • Взаєморозрахунки з постачальниками;
    • Взаєморозрахунки з споживачами послуг;
    • Залишки й рух грошових коштів;
    • Залишки й рух запасів;
    • Звіт про голосування власників та споживачів послуг;
    • Звіт про роботу аварійно-диспетчерської служби;
    • Рапорт керівнику з рентабельності надаваємих послуг;
    • Інші звіти;
  • Облік матеріалів;
  • Складський облік;
  • Облік операцій з грошовими коштами;
  • Облік господарської діяльності кількох організацій в єдиній базі;
  • У програмі присутні обробки:
    • Завантаження інформації о платіжках, оброблених через Кліент-банк;
    • Обмін з конфігурацією “BAS Бухгалтерія”;
    • Завантаження початкових залишків з таблиць MS Excel;
    • Вивантаження результатів розрахунку пільг у файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
    • Обмін інформацією з web-сайтом організації ЖКГ:
      • Вивантаження інформації про нарахування за особовими рахунками та квитанцій на оплату послуг;
      • Завантаження інформації про показання вузлів (приладів) комерційного обліку (лічильників).