Місце проведення: навчальний клас “АБ-Центр”, вул. Вознесенська, буд.50, офіс 40.

Курс призначено для користувачів, зацікавлених у надбанні практичних навичок бухгалтерського та податкового обліку для роботи з програмним продуктом «Управління торговим підприємством”.

Кожне заняття передбачає 1,5 години теорії з застосуванням мультимедійного проектору та 1,5 години практики для рішення скрізної задачі на обладнаному робочому місці.

Тривалість курсу — 30 годин (10 занять по 3 години).

Графік : понеділок, середа, п’ятниця з 9:30 до 12:30 (у графіку можливі зміни).

Ціна: 4 400,00 гривень (без ПДВ).

Педагоги – сертифіковані спеціалісти-практики з багаторічним опитом роботи.

Після навчання слухачам видається «Свідоцтво про проходження курсу навчання».
Склад курсу:

Теми занять.
1. Первісне налаштування програми.
Налаштування параметрів обліку;
Облікова політика підприємства (бухгалтерський, податковий та
управлінський облік);
Первісне введення нормативно-довідкової інформації; (довідник «Організації», «Підрозділи», «Підрозділи організацій», «Користувачі».
Налаштування користувачів. Довідник «Контрагенти», «Договори контрагентів», налаштування
рахунків по взаєморозрахункам.
2. Облік грошових коштів.
Довідник «Банківські рахунки», «Валюти». Документи «Платіжне доручення вхідне»,
«Платіжне доручення вихідне», «Прибутковий касовий ордер», «Видатковий касовий
ордер».
Виписка податкових документів по передоплаті.
Покупка-продаж валюти.
Розрахунки з підзвітними особами: «Авансовий звіт».
3,4. Облік запасів.
Довідник «Номенклатура», налаштування рахунків обліку номенклатури, операції гуртової
торгівлі – «Надходження товарів та послуг», «Надходження дод.витрат», «ГТД по імпорту»,
«Реалізація товарів та послуг», «Оприбуткування товарі», «Списання товарів».
Складські й зворотні операції. Додаткові розрізи аналітики номенклатури. Облік
замовлень. Закриття взаєморозрахунків. Акт звірки. Виписка податкових документів за відвантаженнями,
вхідні податкові накладні.
5. Облік необоротних активів, НМА, МНМА.
Документи «Надходження товарів та послуг (обладнання)», «Введення у експлуатацію»,
«Передача обладнання у монтаж». Регістр відомостей «Спосіб відображення витрат по
амортизації».
Нарахування амортизації.
Модернізація, ремонти, інвентаризація, ліквідація. Звіти по ОЗ.
6. Кадровий облік.
Нормативно-довідникова інформація. Первинне заповнення довідників.
Облік часу: регламентований виробничий календар, графіки роботи.
Штатний розклад організацій;
Облік кадрів: прийом на роботу в організацію; кадрове переміщення організації; заміни робітників організації;
Звільнення з організації.
Звітність підсистеми.
7,8. Розрахунок заробітної плати.
Методи розрахунку (прямий метод та метод відхилень);
Табель обліку робочого часу організації;
Документи відхилень від норми часу: «Нарахування по лікарняному листу», «Нарахування відпустки робітникам організації», «Оплата по середньому заробітку», «Невиходи та одноразові виплати в організаціях». Нарахування зарплати за першу та другу половини місяця. Відомість до виплати. Переказ податків та внесків до бюджету; Виплата зарплати на картки та через касу.
Звітність підсистеми.
9,10.

Облік виробничих операцій.

Первинне налаштування параметрів обліку виробництва. Розуміння номенклатурної групи. Склад продукції.
Розрахунок собівартості продукції та виробничих послуг. Господарські операції з давальницькою сировиною.
Документи «Вимога-накладна», «Звіт виробництва за зміну», «Реалізація товарів та послуг», «Акт з
надання виробничих послуг», «Закриття місяця».

УВАГА!!! Акція: Купуючи два курси з бухгалтерського та управлінського обліку у програмі “Управління торговим підприємством” – ЗНИЖКА 500 гривень >>>

Реєстрація на курс

[contact-form-7 404 "Не знайдено"]

Відгуки слухачів курсу:

53723715_2356761694568872_7764754108946317312_n

Otzyv_CHigirik Otzyv_Botvinik Otzyv_5
Otzyv_4 Otzyv_3 Otzyv_2

Отзыв_Техно КровляОтзыв_ТД Виола