Можливості
Програмний продукт “Облік у ОСББ, розрахунок кварплати в Україні” призначено для використання у організаціях житлово-комунального господарства (ЖКГ), які ведуть як розрахунок квартплаты і інших комунальних послуг, так й паспортний облік. Він дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств ЖКГ. Для цього у конфігурації розроблені наступні підсистеми:
- Управління особовими рахунками:
- Особові рахунки:
- Відкриття особових рахунків;
- Зміна особових рахунків;
- Закриття особових рахунків;
- Пільги та субсидії:
- Розрахунок та облік пільг;
- Облік житлових субсидій;
- Вивантаження результатів розрахунку пільг у файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
- Послуги:
- Додавання послуг у особливий рахунок;
- Фіксування недопостачі послуг;
- Особові рахунки:
- Управління приладами обліку:
- Зберігання інформації про прилади обліку;
- Введення показників приладів обліку;
- Розподіл показань загально будинкових приладів обліку;
- Корегування показань приладів обліку;
- Нарахування та взаєморозрахунки:
- Нарахування по особовим рахункам:
- Закриття місяця;
- Друк квитанцій;
- Перерахунки по особових рахунках;
- Разові нарахування;
- Облік банківських та касових операцій;
- Подомовий облік витрат:
- Можливість гнучкого налаштування статей витрат;
- Бухгалтерська довідка по витратам;
- Рапорт керівнику з рентабельності надаваємих послуг;
- Автоматизація діяльності юридичного відділу:
- Формування розпорядження на погашення боргу;
- Повідомлення про перевищення боргу;
- Підготовка пакета документів для звернення до суду;
- Облік складських запасів та закупівель;
- Автоматизація аварійно-диспетчерської служби;
- Автоматизація роботи паспортного стола:
- Реєстрація мешканців;
- Зняття з реєстрації мешканці;
- Оформлення довідок.
- Автоматизація проведення голосувань.
Дана програма підходить для любих закладів у сфері комунальних та житлових послуг, таких як:
- Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСМБ);
- Котеджні селища;
- Гаражно-будівельні кооперативи;
- Дачні кооперативи;
- Житлово-експлуатаційні кооперативи.
У конфігурації вирішуються наступні задачі:
- Облік власників майна:
- Ведення детального обліку фізичних та юридичних осіб;
- Зберігання відомостей про споживання послуг;
- Повноцінний паспортний облік (реєстрація, зняття з обліку, зміна фамілії, зміна документу, який посвідчує особистість);
- Автоматизоване формування друкованих форм паспортного столу:
- “Заява про реєстрацію за місцем проживання”;
- “Адресний листок прибуття” форма №2;
- “Свідоцтво про реєстрацію за місцем перебування”
- “Заява про реєстрацію (про зняття з реєстраційного обліку) за місцем проживання”;
- “Адресний листок вибуття” форма №4;
- “Свідоцтво про реєстрацію за місцем проживання”;
- “Картка реєстрації”;
- “Виписка з домової книги про склад сім’ї та прописці”;
- Облік житлового та нежитлового фонду:
- Зберігання різних характеристик будівель: поверховість, кількість під’їздів, різні види площ будівель, а також можливість обліку додаткових індивідуальних характеристик, визначених користувачем;
- Зберігання характеристик квартир та офісів: кількість кімнат, тип власності, стан, категорія, площі приміщень, а також можливість обліку додаткових індивідуальних характеристик, визначених користувачем;
- Робота з особливими рахунками:
- Швидкий доступ всієї необхідної оперативної інформації у одному вікні:
- Інформація про мешканців та власників особистого рахунку;
- Інформація про взаєморозрахунки за поточний місяць;
- Докладна інформація про усі взаєморозрахунки за довільний період;
- Перегляд усіх операцій, будь-коли скоєних з цим особистим рахунком;
- Інформація про прилади обліку (лічильники), які використовуються у цьому особистому рахунку;
- Перегляд списку особистих рахунків з різними відборами та фільтрами;
- Робота з особовими рахунками:
- Відкриття, закриття особових рахунків та зміна їх стану;
- Відкриття кількох особових рахунків на одно приміщення й один адрес, з можливістю роздільного формування квитанцій;
- Швидкий доступ всієї необхідної оперативної інформації у одному вікні:
- Розрахунки та нарахування:
- Нарахування:
- Гнучке визначення послуг та засобів їх розрахунку;
- Нарахування за житло, комунальні та інші послуги у відповідності з вимогами законодавства: по нормам, площі, кількості мешканців, а також з урахуванням інших особливостей;
- Облік та нарахування різних послуг за паркінг;
- Нарахування пені;
- Пільги:
- Розрахунок та облік усіх пільг, що є у мешканців;
- Облік субсидій;
- Перерахунки:
- У разі недопостачу послуг;
- У разі тимчасової відсутності споживання послуг;
- У разі любих інших корегувань;
- Оплата:
- Приймання готівкових та безготівкових платежів;
- Розподіл оплати між послугами постачальників;
- Нарахування:
- Взаємодія з постачальниками ресурсів:
- Формування заборгованості у розрізі постачальників ресурсів;
- Автоматизація проведення загальних зібрань:
- Формування реєстрів власників та споживачів послуг;
- Облік присутніх та тих хто проголосував;
- Підрахунок голосів та підбиття підсумків голосування;
- Зберігання результатів голосування;
- Формування наступних звітів:
- Відомість нарахувань;
- Відомість за особовими рахунками;
- Відомість з нарахування пільг та субсидій;
- Відомість з нарахування пені;
- Відомість про перерахунки;
- Відомість по приладам обліку;
- Відомість з розрахунків по особовому рахунку;
- Відомість з послуг ЖКГ;
- Взаєморозрахунки з постачальниками;
- Взаєморозрахунки з споживачами послуг;
- Залишки й рух грошових коштів;
- Залишки й рух запасів;
- Звіт про голосування власників та споживачів послуг;
- Звіт про роботу аварійно-диспетчерської служби;
- Рапорт керівнику з рентабельності надаваємих послуг;
- Інші звіти;
- Облік матеріалів;
- Складський облік;
- Облік операцій з грошовими коштами;
- Облік господарської діяльності кількох організацій в єдиній базі;
- У програмі присутні обробки:
- Завантаження інформації о платіжках, оброблених через Кліент-банк;
- Обмін з конфігурацією “BAS Бухгалтерія”;
- Завантаження початкових залишків з таблиць MS Excel;
- Вивантаження результатів розрахунку пільг у файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
- Обмін інформацією з web-сайтом організації ЖКГ:
- Вивантаження інформації про нарахування за особовими рахунками та квитанцій на оплату послуг;
- Завантаження інформації про показання вузлів (приладів) комерційного обліку (лічильників).