Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.

Опис вакансії

Компанія АБ-Центр займається продажом та впровадженням програмних продуктів BAS та супутніх сервісів (ФРЕДО Звіт, Пактум.Контрагент, ІТС тощо), а також: супроводом вже впроваджених рішень, проводить навчальні курси з бухгалтерського обліку та використання продуктів BAS, та курс з програмування у BAS.

Обов’язки:

  • Пошук потенційних клієнтів;
  • Створення комерційних пропозицій;
  • Збільшення обсягів продажів програмних продуктів та додаткових сервісів;
  • Розширення клієнтської бази.
  • Формування переліку потреб клієнтів;
  • Підготовка пропозицій що до просування продуктів на ринку та інших маркетингових заходів;

Вимоги:

  • Досвід  роботи на аналогічній посаді від одного року;
  • Бажання і готовність навчатися та розвиватися;
  • Розуміння основних бізнес-процесів підприємств та знання принципів обліку;

Бажані вміння (soft-skills):

  • Впевнене володіння ПК;
  • Розуміння процесів загального обліку на підприємствах;
  • Розуміння процесів обліку в галузевих бізнесах:
    • Будівництво;
    • Аграрний бізнес (рослинництво, птахівництво, тваринництво тощо);
    • Транспортний бізнес;
    • Інші;

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату;
  • Можливість кар’єрного зростання;
  • Роботу у дружньому колективі;
  • 5 денний робочий тиждень з 9 до 17;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Зручне розташування офісу у Центрі міста;