Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.
Опис вакансії
Компанія АБ-Центр займається продажом та впровадженням програмних продуктів BAS та супутніх сервісів (ФРЕДО Звіт, Пактум.Контрагент, ІТС тощо), а також: супроводом вже впроваджених рішень, проводить навчальні курси з бухгалтерського обліку та використання продуктів BAS, та курс з програмування у BAS.
Обов’язки:
- Пошук потенційних клієнтів;
- Створення комерційних пропозицій;
- Збільшення обсягів продажів програмних продуктів та додаткових сервісів;
- Розширення клієнтської бази.
- Формування переліку потреб клієнтів;
- Підготовка пропозицій що до просування продуктів на ринку та інших маркетингових заходів;
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від одного року;
- Бажання і готовність навчатися та розвиватися;
- Розуміння основних бізнес-процесів підприємств та знання принципів обліку;
Бажані вміння (soft-skills):
- Впевнене володіння ПК;
- Розуміння процесів загального обліку на підприємствах;
- Розуміння процесів обліку в галузевих бізнесах:
- Будівництво;
- Аграрний бізнес (рослинництво, птахівництво, тваринництво тощо);
- Транспортний бізнес;
- Інші;
Що ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату;
- Можливість кар’єрного зростання;
- Роботу у дружньому колективі;
- 5 денний робочий тиждень з 9 до 17;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Зручне розташування офісу у Центрі міста;