Реалізація хлібобулочних виробів з транспортною логістикою за допомогою програмного продукту “BAS Управління торгівлею” в компанії ПАТ “Павлоградхліб”.
Першочерговою задачею було визначено перехід оперативного обліку реалізації й транспортної логістики з застарілої DOS версії програми “Дебет Плюс” на «BAS Управління торгівлею».
З початку було проведено моделювання процесів на підприємстві замовника й виявлено вузькі місця в обліку. Написано технічне завдання спільно зі співробітниками відділу АСУП замовника. Розробка велась командою, яка складалась з програмістів замовника та фахівців виконавця. В процесі адаптації система була оновлена до “BAS Управління торгівлею” 3.2.7. Після адаптації рішення під потреби замовника, було проведено навчання користувачів. Потім проводилась тестова експлуатація протягом декількох тижнів. Після цього був етап впровадження, т.я. процес реалізації продукції відбувається цілодобово, команда провадження працювала позмінно в продовж тижня. В продовж місяця виконувалась підтримка користувачів за питань методики обліку.
Роботи по адаптації типового рішення:
Добавлено необхідні метадані для: обліку хлібобулочних виробів; формування друкованих форм. Додано блок транспортної логістики, який дозволяє вести планування завантаження автотранспорту й контролювати маршрути доставки продукції. Додано необхідні друковані форми. Створені робочі місця диспетчера, логіста ц касира.
Замовник отримав гнучку й надійну систему обліку на базі самої новітньої торгової конфігурації “BAS Управління торгівлею”. Система дозволяє контролювати роботу користувачів й оперативно приймати рішення.
Виконано слідуючи роботи:
Консультації з вибору програмного забезпечення й варіантів його супроводу.
Продаж обраних програмних продуктів.
Доставка програмних продуктів до офісу замовника.
Встановлення програмного забезпечення на комп’ютери замовника.
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи.
Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт.
Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку й управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації).
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів.
Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління у системі автоматизації (адаптація).
Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання).
Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації.
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми), необхідні для початку ведення обліку.
Введення початкових залишків / допомога при вводі початкових залишків.
Перенесення даних з попередніх систем автоматизації.
Індивідуальне навчання у офісі замовника.
Навчання у групі у офісі замовника.
Установка й настройка сервера СУБД.
Установка й настройка системного й мережевого програмного забезпечення.
Установка й настройка серверів, робочих станцій й периферійного обладнання.
Автоматизовані наступні функції:
Банк та каса.
Розрахунки з контрагентами.
Товарно-матеріальні цінності.
Торгові операції.
Податковий облік.
Управлінський облік.
Управління відносинами з клієнтами (CRM).
Комплектація й розукомплектація ТМЦ.
Оформлення замовлень покупців.
Ціноутворення, прайс-листи.
Облік продажів ТМЦ.
Взаєморозрахунки з покупцями.
Гуртова торгівля.
Роздрібна торгівля.
Підключення торгового обладнання.
Облік рухомого складу.
Диспетчеризація вантажоперевезень.
Облік власного транспорту.
Облік надходження ТМЦ.
Управління даними про склад й структура виробу, рецептура.