Рішення “BAS АГРО. ERP” призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції і/або послуг.
- Планування сільськогосподарського виробництва
- Оперативний облік сільгоспробіт і послуг
- Розрахунки з пайовиками
Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.
У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.
Розроблено функціонал створення технологічної карти поля – як документа, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.
На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції, які є джерелом для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.
Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.
Дані можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- планування розміщення культур на полях
- формування технологічних карт полів
- визначення планової структури витрат по культурах і полях
- формування балансу продукції
- планування продажів продукції рослинництва
- формування бюджетів
- план-фактний аналіз сільськогосподарських витрат
- аналіз структури собівартості біологічних активів
- аналіз інформації про планові і фактичні витрати, накопичені на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робі
Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.
Розроблено функціонал оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.
Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.
Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.
У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.
Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- розрахунок заробітної плати водіїв і трактористів
- облік нормативних і фактичних витрат палива
- облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
- реєстрація факту зважування
- розрахунок прямих та непрямих витрат по полях
- аналіз обсягу збору врожаю, врожайність полів
- аналіз витрат, накопичених на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
- аналіз рентабельності вирощуваних культур в розрізі полів
Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.
Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- робота з договорами про паї
- зміни розмірів оплат за договорами про паї
- нарахування орендної плати за паями і розрахунку податків і утримань
- закриття нарахувань орендної плати за паями за рік
- відображення взаєморозрахунків з пайовиками грошовими та негрошовими засобами
- реєстрація виплат за договорами про паї в міжрозрахунковому періоді
- отримання даних за договорами про паї
- план-фактний аналіз нарахувань орендної плати за паями в розрізі договорів
- формування регламентованої звітності