Skip to main content
search

Шановні партнери!

З 23 квітня 2025 року відкрито продажі нового програмного продукту “BAS Управління торговим підприємством” — сучасного рішення, яке приходить на зміну класичній УТП. Ця нова розробка покликана підтримати ефективну цифровізацію бізнес-процесів та відповідність актуальним вимогам законодавства.

Система призначена для ведення оперативного обліку, управління діяльністю підприємства, а також коректного відображення фінансово-господарських операцій у бухгалтерському та податковому обліку. Програму можна застосовувати у будь-яких напрямах комерційної діяльності, зокрема для підготовки обов’язкової звітності.

ЗНЯТТЯ З ПІДТРИМКИ ЗАСТАРІЛОЇ ПРОГРАМИ “УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ”

Технічна підтримка застарілої програми “Управління торговим підприємством” буде здійснюватися до кінця здачі регламентованої звітності за 2025 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

ПЕРЕХІД НА “BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ”

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати програму “Business automation software for trading сompany management на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • Всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 7.7
  • Користувачі застарілої УТП

ПІЛЬГОВИЙ ПЕРЕХІД ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ ЗАСТАРІЛИХ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ “Управління торговим підприємством”

Продукт “Business automation software for trading сompany management” можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 1200 грн зареєстровані користувачі застарілих програм “Управління торговим підприємством”, що мають діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) Ретро 1-ї категорії.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку програмного продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Перехід на продукт “Business automation software for trading сompany management” із застарілих програм “Управління торговим підприємством” здійснюється оновленням. Всі дані повністю зберігаються.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів “BAS Управління торговим підприємством” здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та діючого договору “ІТС Ретро” 1-ї категорії.

ВАЖЛИВО!

  1. До складу програмного продукту “BAS Управління торговим підприємством”не включено купон на пільговий термін сервісного обслуговування. Тому для отримання сервісного обслуговування користувачам цього програмного продукту слід одразу реєструвати платний договір “ІТС Ретро” 1-ї категорії.
  2. У разі оформлення пільгового апгрейду за діючим договором “ІТС Ретро” 1-ї категорії застарілого програмного продукту зберігається можливість сервісного обслуговування програми “BAS Управління торговим підприємством”.

ЗАМІНА ТИПУ ЗАХИСТУ

Зареєстровані користувачі програмних продуктів “Business automation software for trading сompany management, які мають діючий договір “ІТС Ретро” 1-ї категорії, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Встигніть— забезпечте стабільну роботу вже сьогодні!

Залиште заявку або подзвоніть нам на лінію підтримки за номером (068) 021-99-91

— допоможемо з переходом без стресу!

Close Menu