Ми пропонуємо кілька варіантів тарифних планів, щоб ви могли обрати той, який найкраще відповідає вашим потребам та бюджету, надаючи вам повний контроль над використанням сервісів.
Оберіть ідеальний тарифний план для підтримки вашого бізнесу
Порівняльна характеристика наповнення тарифів супроводу:
Пакет“Базовий” |
Пакет“Бізнес” |
Пакет“Комфорт” |
Пакет“Максимум” |
|
Ціна за рік, грн без ПДВ* | 11 880 | 18 000 | 36 000 | 78 000 |
Ціна за місяць, грн. без ПДВ** | 990 | 1 500 | 3 000 | 6 500 |
Сервіси самостійного використання | ||||
Цілодобовий доступ до оновлень на сайті (portal.bas-soft.eu) Можливість самостійного отримання оновлень до програмних продуктів. |
+ |
+ |
+ |
+ |
Цілодобовий доступ до інформаційної системи ІТС (its.bas-soft.eu) Доступ до учбових матеріалів по програмному продукту, методичні поради по веденню обліку тощо. |
+ |
+ |
+ |
+ |
Лекторії Участь у онлайн-семінарах “Лекторій” з самих актуальних тем обліку |
+ |
+ |
+ |
+ |
Консультації аудитора Можливість отримання консультації аудитора з питань обліку |
+ |
+ |
+ |
+ |
FREDO Звіт Сервіс здачи регламентованої звітності з можливістю її заповнення за даними обліку |
+ |
+ |
+ |
+ |
RDI Service Оновлення класифікаторів та періодичних значень параметрів обліку |
+ |
+ |
+ |
+ |
FREDO Докмен Можливість обміну з контрагентами первинними електронними документами |
+ |
+ |
+ |
+ |
Послуги з методичної підтримки від компанії “АБ-Центр” | ||||
Швидкість реакції на звернення Час, за який гарантовано клієнт отримає допомогу від служби підтримки |
Без пріоритету | Звичайний пріоритет | Звичайний пріоритет | Максимальний пріоритет |
Віддалене підключення Можливість отримання методичної підтримки з застосуванням механізмів віддаленого підключення до робочого місця користувача клієнту |
– |
+ |
+ |
+ |
Графік підтримки Графік надання послуг з методичної підтримки |
Пн-Пт 9:00 – 17:00 |
Пн-Пт 9:00 – 17:00 |
24/5** | договірний |
Доступ до лінії консультацій, користувачів Кількість користувачів замовника, які можуть звертатися на лінію підтримки |
1 | 1-3 | 3-5 | понад 5 |
Загальний час передплачених консультацій год. / міс. Загальна кількість годин консультацій, які включені в передплачений пакет підтримки |
1 консультація в місяць (до 15 хвилин) + лінія консультацій розробника необмежено +380 (44) 222-72-10 e-mail: hotline@bas-soft.eu |
1 | 3 | необмежено |
Розширені консультації Допомога у застосуванні нових змін та оновлень в обліку, побудова облікових бізнес процесів, поміч у закритті місяці, аналіз інформаційної бази, розрахунок собівартості |
– |
за тарифом в межах пакету |
+ |
+ |
Послуга “Персональний консультант” Можливість звернення користувачів клієнта до певного спеціаліста для отримання підтримки саме від нього |
– |
– |
– |
+ |
Пактум контрагент Автоматичне заповнення карток контрагентів |
– |
– |
на 3 міс | на 12 міс |
Послуги з технічної підтримки від компанії “АБ-Центр” | ||||
Технічна підтримка та обслуговування Тестування, створення нових інформаційних баз, підключення локальних та мережевих баз, встановлення чи оновлення технологічної платформи |
за тарифом в межах пакету | за тарифом в межах пакету | до 5х баз | понад 5 бази |
Оновлення інформаційних баз Встановлення оновлень, які випускає розробник |
1 типова база по запиту | до 3х баз зі змінами, які не впливають на оновлення | до 5х баз | понад 5 бази |
Автоматичне створення резервних копій інформаційних баз Налаштування механізму, яких буде автоматично створювати резервні копії інформаційних баз |
– |
по запиту або при оновленні | до 5х баз | понад 5 бази |
Імпорт з системами “Клієнт-банк” Налаштування обробки “Конвертер клієнт-банк”, яка дозволяє завантажувати банківські виписки в облікову систему |
– |
– |
1 банка | 2 банки |
Підтримка інтеграції з сторонніми програмами та обладнанням, за одиницю за місяць Торгівельне обладнання (сканери, фіскальні реєстратори, електроні ваги, принтери чеків та етикеток, еквайрінгові термінали тощо), виванаження в /з ТЗД, обмін з сайтами, обмін між базами (РІБ), підтримка баз на SQL |
1 600 | 1 600 | 1 600 | 1 600 |
Загальні переваги підтримки від компанії “АБ-Центр” | ||||
Загальна кількість передплачених годин Загальний гарантований обсяг послуг. Який отримає замовник в межах пакету |
0 | 1 | 5 | 10 |
Вартісь години понад кількість в пакеті, грн без ПДВ Вартість однієї години робіт служби підтримки клієнтів при необхідності таких послуг понад кількість передбачену пакетом |
1 600 | 1 400 | 1 260 | 1 120 |
Навчання в учбовому центрі АБ-Центр Знижка на любий курс в учбовому центрі компанії “АБ-Центр” |
0% | 0% | 10% | 15% |
Оренда серверу або робочого місця Знижка на послуги “Оренда серверу” та “Оренда робочого місця” |
– |
– |
5% | 10% |
Подарунок місяця Приємний подарунок від компанії АБ-Центр при укладені договору супроводу на 12 місяців |
– |
+ |
+ |
+ |