Додаткові можливості у облікових системах

Обмін даними з системою Клієнт-Банк Детальніше >>> Замовити >>>
Розрахунок коефіцієнта підвищення окладу Детальніше >>> Замовити >>>
Зовнішня обробка «Журнал документів з табличними частинами документів (товари, послуги)» Детальніше >>> Замовити >>>
Зовнішня обробка «Універсальний журнал
документів (з додатковими відомостями)»
Детальніше >>> Замовити >>>
Розширення для конфігурації «BAS Бухгалтерія» вивід повідомлення/реклами у друкованих формах “Рахунок” та “Реалізація” (без зняття з підтримки) Детальніше >>> Замовити >>>
Підключення до конфігурації «BAS Бухгалтерія» документу Вантажно-транспортна накладна” (без зняття з підтримки) Детальніше >>> Замовити >>>
Підключення до конфігурації «BAS Бухгалтерія» смартфонів (додаток на Андроїд) для роботи у вигляді сканеру штрих/QR-кодів Детальніше >>> Замовити >>>
Підключення сканеру штрих-коду до конфігурації «BAS Бухгалтерія» для пошуку та відкриття документів, вивід (у всі друковані форми документів) QR-кода документу Детальніше >>> Замовити >>>
Розширення призначене для візуального відокремлення однієї бази від іншої (наприклад, для бухгалтерів, які ведуть різні підприємства) Детальніше >>> Замовити >>>
Підключення сканеру штрих-коду до конфігурації «BAS Бухгалтерія» (розширення, без зняття з підтримки) Детальніше >>> Замовити >>>
Розширення для “BAS Бухгалтерія” прибуток у журналі “Реалізація товарів та услуг” (без зняття з підтримки) Детальніше >>> Замовити >>>
Підключення фіскального реєстратору Детальніше >>> Замовити >>>
Контроль повернення оригіналів первинних документів у типових конфігураціях (для бухгалтерів) Детальніше >>> Замовити >>>

Залишити заявку на доробку






    Програма BAS для підприємств: особливості та додаткові модулі

    BAS – нова програма, багатофункціональна та інтуїтивно зрозуміла, призначена для вирішення низки питань, пов’язаних з бухгалтерією підприємства. Вона дозволяє виконувати необхідні завдання поза офісом (віддалено), самостійно вносити корективи до деяких форм звітностей та журналів обліку у разі потреби. Розширення функціоналу програми BAS максимально полегшує роботу бухгалтерів, відкриває ще більше можливостей автоматизації роботи.

    Функціонал програми

    Продукт складається з основної платформи із набором стандартних функцій та прикладної частини (додаткових модулів, які вибрав відповідальний співробітник). Прокачане програмне забезпечення включає повноцінний функціонал, що охоплює кілька аспектів.

    1. Податковий і бухгалтерський облік кількох організацій однієї базі, навіть якщо в підприємств різна система оплати податків.
    2. Облік запасів основних засобів та додаткових витрат.
    3. Ведення торгових операцій.
    4. Рух грошових коштів. Розрахунки готівкові та безготівкові з банківськими організаціями.
    5. Ведення обліку заробітної плати.
    6. Закриття звітності для податкової.

    Щоб програмне забезпечення функціонувало повноцінно, необхідно замовити послуги з доопрацювання програми BAS. Фахівці доповнять систему функціями, що необхідні виконання поставлених завдань.

    Можливі доопрацювання для системи

    Максимально комфортна програма – це та, з якою можна легко виконати практично будь-яку бухгалтерську операцію. Доопрацювання системи – це доступність нових функцій.

    1. Можливість організації бізнес-процесів. Допоможе налаштувати та налагодити роботу персоналу. Система може бути підлаштована під спеціальні запити власників компанії. Фахівці створять модулі, які необхідні максимальної продуктивності.
    2. Розробка модулів для BAS, дозволяють додати необхідні друковані форми, необхідних обліку. Таблиці, квитанції, ТТН – все це буде доступним і зрозумілим для співробітників компанії.
    3. Синхронізація системи із торговим майданчиком Prom, замовлення автоматично підтягуються на платформу. Також у програмі буде вказано статус замовлення, що є дуже зручним для ведення бухгалтерії.
    4. Зміна інтерфейсу за побажаннями покупця послуг.
    5. Ведення кадрового обліку. Відкривши потрібний розділ, можна побачити список всього персоналу, у тому числі працюючого за сумісництвом.
    6. Облік торгових операцій.
    7. Ведення звітності з фінансових операцій та розрахунків.
    8. Облік банківських та касових операцій.
    9. Програма підтримує кілька форм оподаткування.
    10. Можна вбудувати модуль для обліку непрямих витрат за номенклатурою.

    Доопрацювання BAS бухгалтерії дозволить максимально розширити можливості робочої платформи та зробити її комфортною для використання та виконання всіх необхідних завдань.

    Під час впровадження розширень для BAS фахівці можуть синхронізувати дані, перенісши їх зі старої програми в нову. Це звільнить співробітників та керівництво від тривалого процесу ручного введення інформації.

    Майстри, які пропонують встановлення модулів та розширень, визначать права для кожної групи співробітників. Це зручна функція, таким чином персонал матиме доступ до тих параметрів програми, які безпосередньо стосуються їхніх обов’язків.

    Переваги програми БАС

    Коли внесено корективи у розробку розширення для BAS, бухгалтер відразу помітить, наскільки легка і зрозуміла робота у системі. Всі дані коректні і не потрібна паперова тяганина. Програма має масу переваг поряд з іншими платформами для ведення обліку.

    1. У системі відображаються зміни у законодавстві щодо ведення бухгалтерського обліку, що унеможливить критичні помилки.
    2. Економісти, бухгалтери та інші фахівці позбавляються рутини ведення обліку в паперовому вигляді або хитромудрих програмах. З системою БАС всі види розрахунків виробляються легко і без зайвої тяганини.
    3. Зручний інтерфейс також належить до переваг. Навіть новий співробітник з легкістю опанує опції.
    4. Можливість вести розрахунки у кількох організаціях одночасно. У програмі можна вибрати систему оподаткування підприємства, решту платформа зробить сама.

    Програмне доопрацювання для BAS бухгалтерія – це вікно у правильну бухгалтерію та комфортну повсякденну діяльність персоналу.

    Як визначити необхідні для роботи функції?

    Потрібні модулі для BAS визначаються залежно від діяльності підприємства. Для магазинів, приватних підприємств, великих компаній потрібні різні доопрацювання. Кожен керівник зможе вибрати налаштування для платформи за рекомендаціями кваліфікованих фахівців із встановлення забезпечення.

    Чим більше в штаті персоналу, відділів, розрахункових операцій, тим більш функціональною та прокачаною має бути програма для роботи. БАС – це можливість зробити роботу співробітників комфортною та продуктивною. Усі звіти будуть складені вчасно та коректно. Від відповідальних осіб потрібно лише правильно внести дані.

    Програма БАС з пакетом модулів покращить продуктивність персоналу та дозволить полегшити багато функцій бухгалтерів, касирів, економістів.