Якщо ваш контрагент – бюджетна установа: що має знати постачальник
Світлана Лістрова (незалежний експерт з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR, 20 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером, спеціалізація: розробка облікової політики, положень про собівартість, внутрішніх інструкцій і положень для підприємств, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит) розповість про все важливе, що має знати постачальник при роботі з бюджетними установами.
Юлія Кукушкіна (заступник директора, компанія “Пактум”) розкаже про надійний помічник створення картки контрагента – бюджетної установи (сервіс “Пактум.Контрагент”).
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ “ЛЕКТОРІЙ”:
- 
Контрагент – бюджетна установа
- Укладення договору на закупівлі з бюджетною установою з позиції постачальника чи виконавця
- Нова вимога щодо обов’язкового укладення договору
 - Загальні умови, яких потрібно дотримуватися у разі укладання договорів з оплатою за бюджетні кошти
 - Істотні умови договору після 28.08.2025
 - Тендерна документація повинна містити перелік всіх документів та/або всієї інформації
 - У тендерній документації та договорі є посилання на норми ГКУ: як діяти
 - Моніторинг закупівель: що це й наслідки для потенційного контрагента
 - Штрафи та інша відповідальність за прострочення строків виконання робіт, оплати
 - Як прописати штрафні санкції у договорі, щоб контрагент їх не уникнув
 - Укладаємо договір підряду – враховуємо особливості для бюджетних коштів
 - Основні помилки у разі укладання додаткової угоди до договору
 - Виникла потреба в додатковій закупівлі: важлива сума і як оформити
 - Чи можна провести додаткову закупівлю за кількома договорами
 - Поширені порушення під час додаткових закупівель
 
 - Виконання договору, укладеного з бюджетною установою
- Укладали договір з бюджетною установою – потрапили під пильний контроль
 - Належне документальне оформлення: чим загрожує
 - Оплата за бюджетні кошти: дата виникнення податкових зобов’язань з ПДВ
 - Невідповідність товарів – специфікації, кошторису – актам: які наслідки
 - Оформлення актів виконаних робіт: що врахувати
 - А якщо хочемо залучити субпідрядника?
 - Замовник оприлюднив вартість матеріальних ресурсів: чи можна змінити ціни
 - Зміна ціни договору – лише в визначених випадках і за наявності обґрунтувань
 - Зміна вартості матеріальних ресурсів через інфляцію: як врегулювати?
 - Розірвання договору відповідно тільки до вимог ЦКУ?
 - Правові наслідки визнання договору нікчемним
 - Бюджетна установа чи контрагент реорганізуються: як діяти
 
 - Контроль, зустрічні перевірки і судова практика
- Зустрічні звірки з контрагентами Держаудитслужбою
 - Що перевіряє Держаудислужба у виконавців, підрядників
 - Чи може Держаудислужба вимагати розірвання договору
 - Постачання товарів, що не відповідають специфікації чи техумовам
 - Зміна вартості товару: коли суд підтримує постачальників
 - Не відповідний підпис або застосування факсиміле
 - Підрядник має лише кілька працівників, з рештою укладають ЦПД: які наслідки
 - У кошторисі закладені витрати відрядження: які обмеження
 - Коли може прийти Держпраці на перевірку до контрагента?
 - ДПС цікавиться витратами у разі використання бюджетних коштів
 - ФОП уклав договір підряду з бюджетною установою: що врахувати
 - Визнання договору нікчемним: судова практика
 
 
 - Укладення договору на закупівлі з бюджетною установою з позиції постачальника чи виконавця
 - 
Сервіс “Пактум.Контрагент”: надійний помічник створення картки контрагента – бюджетної установи
 
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації
 - 300 грн з ПДВ для всіх інших учасників, в тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Організація, яка до дати проведення онлайн-семінару оформить доступ до одного з вищеперерахованих тарифних пакетів, отримує право на безкоштовну участь
 - 150 грн з ПДВ для співробітників компаній-членів САБ
 
Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова. Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua. Увага! Відеоматеріали доповідей “Лекторію” будуть розміщені на сайті its.bas-soft.eu через декілька днів після семінару. Перегляд доступний користувачам, які мають один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”.