Skip to main content
search
Інші новиниДілемсь досвідом

Досвід впровадження УВП у мережі магазинів “Beauty Prof”

By 29.07.202030 Червня, 2022No Comments

1

Задача:

До компанії “АБ-Центр” звернулась компанія “Бьюти-Проф” з цілю впровадження нової облікової системи.

Основною причиною впровадження нової облікової системи послужили:
– Обмеження функціоналу використовуємої системи (Управління торгівлею ред. 2.3);
– Стрімке зростання компанії (збільшення числа користувачів та об’єму облікових даних).
Перед Виконавцем була поставлена задача створення єдиної ІС для ведення оперативного та управлінського фінансового обліку. Також до основних задач можливо віднести необхідність використання підсистеми бюджетування та облік з використанням механізму “Двійного запису”.
Основними факторами, які вплинули на вибір програмного продукту з боку Замовника послужили:
– Велика кількість вдалих впроваджень, обраної програми;
– Високий відсоток задоволеності типовим функціоналом;
– Наступність інтерфейсів з чинною системою;
– Готовність штатного відділу автоматизації прийняття активної участі у впроваджені.
Враховуючи вищенаведені фактори було обрано продукт для впровадження “Управління виробничим підприємством для України”.

Характеристики проекту:

Сфера Парфумерія, косметика, товари для краси – роздрібна торгівля
Кількість співробітників 400 человік
Тривалість проекту 6 місяців
Основний продукт Управління виробничім підприємством (УВП)

Про клієнта:

Компанія “Бьюти-Проф” працює у beauty-індустрії з 2011 року, виконуючи продажі професіональної косметики та професіонального обладнання для майстрів та салонів краси. За цей час компанія завоювала лідируючі позиції на ринку та достигла статусу найбільшого рітейлу професіональної косметики у своєму регіоні. Сьогодні магазини та мережа торговельних представників працюють у Дніпропетровській, Запорізькій, Київській, Харківській та Одеській областях, а дистриб’юторська мережа охоплює всю територію України. Крім цього розвиваються шість інтернет-магазинів, серед яких найбільш відомим є “Beauty-Prof.com”.

Які задачі стояли при впровадженні

Станом на 01.02.2020 р. було автоматизовано та запущено значний етап “Складська логістика”, інші підсистеми, на момент запуску у промислову експлуатацію, були прийняті у типовому функціоналі.
У рамках нової підсистеми “Складська логістика” було розроблено наступний функціонал:
  – Облік топології складів адресного зберігання;
  – Механізм приймання та розміщення товарів, які надійшли на склад, у комірках зберігання;
  – Відбір товарів для маркування та перепакування;
  – Механізм авто розміщення товарів у комірках зберігання з урахуванням фізико – геометричних показників;
  – Механізм побудови карти збірки товару для відвантаження;
  – Розроблені аналітичні звіти;

У рамках проекту впровадження були виконанні наступні роботи:

  – Проведення ряду робочих зустрічей, на яких були визначені цілі та задачі проекту;
  – Передпроектне обстеження бізнес-процесів, які діють на підприємстві Замовника;
  – Підготовлена пропозиція з вибору програмного забезпечення з аргументацією такої пропозиції;
  – Виконано доробку нового функціоналу;
  – Проведено навчання та атестація користувачів новому й типовому функціоналу;
  – Проведена тестова експлуатація нової облікової системи;
  – Облікова система здана у промислову експлуатацію (автоматизовано 10 робочих місць);
  – Ведуться роботи з післяпроектного супроводу;
У результаті впровадження збільшилась швидкість обробки даних з руху товарів на складі “РЦ” на 30%.
В планах Замовника начало продаж Франшизи та розвиток власної роздрібної мережі.

Розрахувати вартість впровадження:




    Close Menu