Сповіщаємо про початок продажів галузевого рішення “BAS Комплексне управління паливним підприємством”, призначеного для ведення фінансового та управлінського обліку в організаціях, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею паливом, що мають роздрібні магазини при автозаправному комплексі (АЗК), а також кафе і/або ресторани на території АЗК. Рішення дозволяє автоматизувати господарські операції з паливом, паливними картами і талонами відповідно до вимог законодавства, а також автоматизувати процес обліку закупівель і продажів супутніх товарів для мережі АЗК. Також рішення включає блок автоматизації нафтобаз. Звіти надають користувачеві можливість відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту, будувати регламентовану і фінансову звітність.
Детальний опис галузевих функціональних можливостей >>>
Галузеве рішення розроблено на базі типового рішення “BAS Комплексне управління підприємством” і містить повну функціональність даної програми.
Найменування | Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
BAS Комплексне управління паливним підприємством | 69 000,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 3 600,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 12 800,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 24 600,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 45 900,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 110 700,00 |
BAS Комплексне управління паливним підприємством. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць | 204 000,00 |
Порядок продажу програмних продуктів
Розповсюдження та впровадження прикладних рішень “BAS Комплексне управління паливним підприємством” ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу” (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/participants).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).
Особливості отримання електронних поставок програмних продуктів
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
- завантажити та особисто встановити продукт на комп’ютер користувача;
- переслати комплект поставки електронною поштою;
- зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту.
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту “відвантаження” продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру (“дерево”), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп’ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю “за один клік” або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Рішення “BAS Комплексне управління паливним підприємством” є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для рішень “BAS Комплексне управління паливним підприємством” здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20, 50 або 100 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Апгрейд
Придбати продукт “Business Automation Software for Integrated fuel management“ на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
- всі версії продуктів на платформі 7.7;
- всі версії продуктів на платформі, що включають одну або декілька конфігурації:
- Бухгалтерія;
- Управління торгівлею;
- Зарплата і Управління Персоналом;
- Управління невеликою фірмою;
- Управління торговим підприємством;
- рішення для бюджетної сфери;
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Малий бізнес;
- BAS Комплексне управління підприємством;
- всі версії технологічних поставок.
Заміна типу захисту
Заміна типу захисту для прикладного рішення “BAS Комплексне управління паливним підприємством” не передбачена.
СЕРВІСНЕ ОБСЛУговування
Сервісне обслуговування прикладного рішення “BAS Комплексне управління паливним підприємством” і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом ІТС Галузевий 2-ї категорії.
У комплект основної поставки “BAS Комплексне управління паливним підприємством” включається купон на пільговий супровід ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий. Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість основних поставок цих комплектів. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий, користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
- за телефонами: +380 (44) 222-72-10, +380 (44) 222-72-45,
- електронною поштою: hotline@bas-soft.eu.
Підтримка в частині конфігурації “BAS Комплексне управління паливним підприємством” здійснюється компанією “ВІ-КОД” з 09:00 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
- за телефоном: +380 (44) 233-66-20;
- електронною поштою: support@wecode.com.ua;
- система електронної комунікації “Skype”: We.Code.
Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Після закінчення пільгового періоду супровід програми “BAS Комплексне управління паливним підприємством” здійснюється на платній основі. Для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс ІТС Галузевий на платній основі.
Для оформлення договору ІТС та сервісу ІТС Галузевий звертайтеся до обслуговуючого вас партнера або до Центрів Супроводу та Сертифікованих Сервісних партнерів у Вашому регіоні (зі списком можна ознайомитися на сторінці https://its.bas-soft.eu/zakaz).
Користувачі, які активували сервіс ІТС Галузевий, обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, при необхідності можна звернутися за адресою електронної пошти webits-info@bas-soft.eu (в темі листа слід вказати ІТС Галузевий).