Управління сільськогосподарським підприємством
Автоматизація регламентованого зарплатного та кадрового контуру у компанії ТОВ “ЮМ-Ватутіно” за допомогою ПП “Управління сільськогосподарським підприємством для України”.
Підприємство замовника, «ЮМ-Ватутіно» на ринку України з 2002 року. Основне направлення компанії – виробництво продуктів рослинництва й тваринництва.
У зв’язку з ростом компанії, програмний продукт «Бухгалтерський облік для сільськогосподарських організацій України», який використовувався раніше на підприємстві, перестав відповідати законодавчим нормам чинного законодавства, а також функціоналу програми вже не вистачало для ведення повноцінного обліку, Замовником було прийнято рішення перейти на нову, сучасну систему автоматизації.
Цілі створення системи автоматизації та управління
Після ряду зустрічей та консультацій зі спеціалістами компанії АБ-Центр, були сформульовані основні цілі створення системи автоматизації й управління:
-
- Повна автоматизація управлінського обліку, бухгалтерського та податкового обліку.
- Усунення дублювання та неузгодженості інформації.
- Поєднання потоків даних в єдинником інформаційному просторі.
- Підвищення швидкості та ефективності роботи відділів та підприємства загалом.
- Виключити повторний ввід даних.
- Максимально виключити ведення документації у бумажному вигляді.
У результаті передпроектного обстеження нами були запропоновано, а Замовником вибрано у якості основного продукту впровадження “Управління сільськогосподарським підприємством для України”. Основним критерієм при виборі програмного продукту стало бажання керівництва компанії Замовника у подальшій автоматизації бізнесу у розрізі регламентованого та оперативного обліку.
У якості першого етапу впровадження була вибрана підсистема регламентованого обліку зарплати та кадрів. Надалі також були запущені й решта підсистем: облік запасів, закупки, продажі, облік виробництва, облік ВРС, рослинництво.
У процесі автоматизації були виконані наступні роботи:
1. Установка ПО.
2. Початкові налаштування типової бази.
3. Завантаження НДІ з зовнішніх систем.
4. Навчання користувачів.
5. Атестація за результатами навчання.
6. Виконано розрахунок собівартості продукції за рік.
7. Здана податкова звітність за податковий рік.
8. Система передана Замовнику ц промислову експлуатацію (10 робочих місць).
В процесі впровадження “Управління сільськогосподарським підприємством для України” Замовником було прийнято рішення максимально використовувати типовий функціонал підсистеми “Зарплата та кадри”, тому були виконані незначні доопрацювання, а саме:
– Зміна довідника “Технологічні операції”.
– Зміна документу “Відрядний наряд”.
У межах етапу вводу у експлуатацію було підключено до системи 10 робочих місць.
На момент прийняття системи у промислову експлуатацію кадровий облік та розрахунок зарплати були повністю автоматизовані. Завдяки автоматизації кадрового та зарплатного контурів були вирішені наступні питання:
– Кадрове діловодство ведеться відповідно до чинного законодавства.
– Реалізовано облік залишків відпусток.
– Відділ розрахунку заробітної плати, використовуючи функціональні можливості системи, виконую розрахунок оплати за відпрацьований час, розрахунок надбавок та доплат, розрахунок по середній (для відпусток, лікарняних, відряджень тощо).
– Дані по нарахуванням відображаються у бухгалтерському обліку, не вимагаючи введення даних вручну, як це було раніше.
– Формується регламентована звітність з обліку кадрів та заробітної плати.