Задача:
Компанія “Ardas” стрімко розвивалась й потребувала комплексної системи для автоматизації та підтримки усіх процесів.
Характеристики проекту:
Галузь | IT компанія орієнтована на розробку SaaS |
Кількість працівників | 250 |
Тривалість проекту | 6 місяців |
Основний продукт | Управління невеликою фірмою (УНФ) |
Про клієнта:
Ardas – одна з лідируючих міжнародних компаній у всесвітній IT індустрії. Основний напрямок SaaS-орієнтована розробка, підтримка й вихід у магазин, 15-річний досвід розробки SaaS у багатьох нішах та галузях.
У галузі 90% усієї роботи з розробки виконується на підставі шаблонів стратегічного консалтингу, а решта 10% – це дійсно деталізовані, унікальні проекти, які приносять успіх. Якщо ви турбуєтесь про деталі, “Ardas” допоможе Вам потрапити у цей перелік на 10%. Та й, як і принцип Парето, турбота про деталі складає більшу частину бюджету та графіку, но саме з цієї причини він приносить успіх.
Які задачі стояли при впроваджені:
До нас компанія звернулась за допомогою у впроваджені, комплексної автоматизації бізнесу та навчанні персоналу у вже обраному програмному продукті “Управління невеликою фірмою (УНФ)”. Завдяки активній й щільній співпраці між нашими аналітиками та фінансовим директором компанії Замовника, визначення первинних задач та поетапне планування відбулося оперативно й якісно.
По-перше, необхідно було автоматизувати блок обліку кадрів та розрахунку зарплати відповідно встановлених Замовником вимог.
По-друге, настроїти автоматизацію оперативного обліку.
Більш того, було необхідно автоматизувати й настроїти обмін даними з бухгалтерською обліковою системою “BAS Бухгалтерія” й трекінговою системою “XPlanner”.
Зокрема, були створенні довідники: «Статі доходів», «Статі витрат» та внесені зміни у довідники: «Податки», «Робітники», «Проекти». Ряд доробок було виконано у документах: «Табель», «Нарахування зарплати», «Платіжна відомість», «Прибуткова накладна», «Видаткова накладна». Були створені й налаштовані по шаблонам Замовника звіти: «GPM», «P&L» та звіти для аналізу використання робочого часу.
Також, спеціально для нашого Замовника ми погодили й розробили ряд документів, звітів та зовнішніх обробок, які допомагають компанії оперативно приймати управлінські рішення та автоматизувати більшу частину ручної роботи.
Результат:
Насамперед, у результаті професіоналізму та активного якісного зворотного зв’язку зі сторони Замовника, система функціонує й підтримується нами по сьогоднішній день.
Рішення, впроваджене нашою компанією для зручного ведення бізнесу та оперативного обміну інформацією між системами, допомогло клієнту вдало й в короткі терміни автоматизувати бізнес-процеси компанії.
Розрахувати вартість проекту впровадження на базі програмного продукту “BAS Малий бізнес”.