З 29.09.2020 року розробником BAS спільно з компанією “СОФТКОМ” почали випускатися програми з попередньо інтегрованим сервісом “FlyDoc”.
Відтепер усі користувачі рішень:
- BAS Бухгалтерія Проф;
- BAS Бухгалтерія КОРП;
- BAS Малий бізнес;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS комплексне управління підприємством;
можуть БЕЗКОШТОВНО оновить свою програму на загальну “BAS + FlyDoc”.
Після оновлення на робочому столі “BAS” з’явиться пункт меню «FlyDoc», за допомогою якого відбувається перехід на робочий стіл модуля “FlyDoc” з усіма можливими сервісами.
Які можливості надає “FlyDoc”?
Модуль “FlyDoc” – це сервіс, який інтегрується у облікову систему та дозволяє обмінюватися юридично значними документами з контрагентами.
Перевагами модулю є:
- 50 вихідних документів безкоштовно й відсутність обмежень на кількість вхідних
- Підпис КЕП / ЕЦП у програмі “BAS”;
- Зберігання документів у єдиній з “BAS” базі, без додаткових дій;
- Створення облікових документів на підставі електронних та навпаки;
- Контроль відповідності облікового та електронного документів.
Технічні особливості оновлення:
Перехід з типової програми “BAS” на спільну програму “BAS + FlyDoc” відбувається оновленням типової програми опублікованим дистрибутивом переходу. Усі дані користувача залишаються у базі даних без змін. Перехід можливо виконати самостійно або за допомогою кваліфікованих спеціалістів компанії “СОФТКОМ”. До дистрибутиву спільної “BAS + FlyDoc” програми включена інструкція з встановлення й налаштування у електронному виді.
Важливо! Автоматичний зворотній перехід з спільної “BAS + FlyDoc” на типову “BAS” неможливо (будуть втрачені збережені юридично значні документи). Попередньо слід обрати, яку конфігурацію використовувати – типову “BAS” або спільну “BAS + FlyDoc”.
Оновлення спільних програм “BAS + FlyDoc” випускаються у продовж 1-2 робочих днів після випуску оновлення відповідної типової програми “BAS”. Усі додаткові зовнішні регламентовані звіти, обробки, форми та інше, які виходять між оновленнями, доступні відразу після виходу.
Спільна програма “BAS + FlyDoc” після оновлення дозволить повноцінно користуватися обліковою системою та зручним й ефективним обміном документами з контрагентами! Без додаткових витрат!
Більше можливостей без збільшення вартості супроводу!
Почніть користуватися ними!
Замовити оновлення: