Прикладне рішення «Зарплата і Управління персоналом (ЗУП)»

Можливо придбати у двох релізах, які відрізняються функціональними можливостями:

Базова версія має деякі обмеження в порівнянні з описаними нижче можливостями версії ПРОФ.

Основні можливості

Програмне забезпечення є набір ефективних інструментів, які дозволяють реалізувати кадрову політику організації, а також автоматизувати більшість процесів цілого ряду служб організації: від відділу управління персоналом до співробітників бухгалтерського відділу. Це можливість:

  • Планувати потрібність у кадрах.
  • Комплектувати підприємство робітниками.
  • Керувати компетенціями та атестовувати співробітників.
  • Керувати навчанням персоналу.
  • Керувати матеріальною мотивацією кадрів.
  • Планувати зайнятість персоналу (тайм-менеджмент).
  • Вести облік кадрів та аналізувати їх склад.
  • Контролювати трудові взаємовідносини.
  • Виконувати розрахунок зарплати робітників.
  • Керувати розрахунками з співробітниками.
  • Вести підрахунок податків та внесків з ФОП відповідно законодавчого регламенту.
  • Переглядати нарахування зарплати та податків у розрізі витрат організації.

Пильну увагу в конфігурації приділено автоматизації процесів в роботі менеджера по кадрам. Так, конфігурація містить інструменти, які дають можливість вирішувати задачі, які входять в обов’язки менеджерів по кадрам, а також керівників усіх можливих рівнів:

  • Набору робітників, які дають можливість провести усю процедуру кадрового підбору, навіть такі його стадії, як автоматизація листування за допомогою електронної пошти з претендентами.
  • По плануванню відпусток.
  • Керування компетенціями та проведення атестаційних заходів.
  • Керування навчанням кадрів.
  • Інструмент для розробки методів мотивації робітників.

Облік діяльності цілого ряду організацій

Використовуючи програму, можливо керувати кадрами й вести облік цілого ряду організацій: як фізичних осіб, які займаються індивідуальною підприємницькою діяльністю, так і юридичних осіб.

Прикладне рішення може використовуватись в холдингових структурах, котрі складаються з цілого ряду організацій, оформлених як юридичні особи, або є фізичними особами, які займаються підприємницькою діяльністю. Паралельно можуть здійснюватись два типа обліку: управлінський та регламентований. Перший стосується організації в цілому, а другий – кожне окреме підприємству.

Планування потреби у робітниках

Планування необхідності у кадрах виконується у кадровому плані. Відомості для цих цілей надходять від виробничих структур. Кадровий план дає можливість планувати посадовий склад та організаційну структуру підприємства, зміни в них, витрати у ФОП. Завдяки звітам по кадровому плану існує можливість отримання оцінки ефективності діяльності по комплектації кадрами, дані про число вакансій.

Кадровое планирование

Автоматизація підбору робітників

Інструментарій для підбору робітників використовується для створення документації та автоматизації підбору та оцінки претендентів. Дозволяє організувати зберігання особистих даних про претендентах, зберігати дані, які надходять при роботі з претендентами, підготовку співбесіди з претендентами та внесення рішень аж до факту прийому на роботу. Основне призначення підсистеми – створення автоматизованого місця для управителя по кадрам, яке дозволяє провести всі стадії комплектації кадрами.

Керування навчанням

Інструмент дає можливість виконувати планування у питаннях навчання кадрів й контролювати його ефективність.