Підприємство ТОВ НПО «МЕТА» – один з основних українських постачальників обладнання для переробки олійних культур та запасних частин до нього. Замовниками НПО «МЕТА» у продовж багатьох років є найбільші масложирові підприємства України з різноманітними технологіями та обладнанням, що тягне за собою потрібність виробництва у досить великому асортименті стандартного й не стандартного обладнання.Керівники компанії прийняли рішення про комплексну автоматизацію підприємства за допомогою програмного продукту “Управління виробничим підприємством (УВП)”. Компанія «АБ-Центр» була обрана у якості підрядника з впровадження регламентного обліку, виходячи з успішного досвіду впровадження “Управління торговим підприємством (УТП)” на підприємстві Замовника. Типовий функціонал “Управління виробничим підприємством (УВП)” повністю відповідав вимогам Замовника й не потребував доопрацювання. Спеціалістами “АБ-Центру” було виконано перенесення довідників та залишків з “УТП” у “УВП” для ведення регламентного фінансового обліку, налаштовано обмін з системою “Клієнт-Банк”. Проведено первинне навчання персоналу за розділами бухгалтерського й податкового обліку, кадрового обліку, розрахунку регламентованої зарплати. Підсистема бухгалтерського обліку передана у промислову експлуатацію. Спеціалісти й консультанти “АБ-Центру” надають консультаційну підтримку користувачів та виконують усі регламентовані роботи з оновлення платформи й конфігурації, діагностику стану інформаційної бази. За результатами впровадження керівництво компанії ТОВ НПО «Мета» отримало інструмент для автоматизованого ведення обліку у повній відповідності до вимог законодавства України та корпоративними стандартами підприємства. Замовник отримав єдиний програмний комплекс для ведення кадрового обліку, обліку виробництва продукції, зберігання й реалізації готової продукції, облік закупівель, зберігання й використання сировини та матеріалів, бухгалтерського й податкового обліку, розрахунок заробітної плати. Дані, введені у підсистемі бухгалтерського обліку, у подальшому використовуються й для управлінського обліку, що дозволило значно скоротити часові витрати на введення даних у системі. |
Виконані наступні роботи:
Продаж обраного програмного продукту.
Доставка програмного продукту у офіс замовника.
Установка програмного забезпечення на комп’ютери замовника.
Початкове налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку.
Введення початкових залишків / допомога при введені початкових залишків.
Перенесення даних з попередньої систем автоматизації.
Індивідуальне навчання у офісі замовника.
Автоматизовані наступні функції:
Банк та каса.
Розрахунки з контрагентами.
Товарно-матеріальні цінності.
Торгові операції.
Виробничі операції.
Основні засоби.
Нематеріальні активи.
Завершення періоду.
Регламентована звітність.
Податковий облік.
Кадровий облік.
Розрахунок зарплати.
Облік робочого часу.
Управління складськими запасами.
Комплектація й розукомплектація ТМЦ.
Оформлення замовлень покупців.
Облік продажів ТМЦ.
Гуртова торгівля.
Оформлення замовлень постачальникам.
Облік надходження ТМЦ.
Управління відносинами з постачальниками.