Skip to main content
search
Інші новиниДілемсь досвідом

Автоматизація управління виробництвом обладнання для масложирових комбінатів на підприємстві ТОВ НПО “Мета” за допомогою “Управління виробничим підприємством (УВП)”

By 01.10.202030 Червня, 2022No Comments

Доработки в подарок! (2)

Підприємство ТОВ НПО «МЕТА» – один з основних українських постачальників обладнання для переробки олійних культур та запасних частин до нього.
Замовниками НПО «МЕТА» у продовж багатьох років є найбільші масложирові підприємства України з різноманітними технологіями та обладнанням, що тягне за собою потрібність виробництва у досить великому асортименті стандартного й не стандартного обладнання.Керівники компанії прийняли рішення про комплексну автоматизацію підприємства за допомогою програмного продукту “Управління виробничим підприємством (УВП)”. Компанія «АБ-Центр» була обрана у якості підрядника з впровадження регламентного обліку, виходячи з успішного досвіду впровадження “Управління торговим підприємством (УТП)” на підприємстві Замовника. Типовий функціонал “Управління виробничим підприємством (УВП)” повністю відповідав вимогам Замовника й не потребував доопрацювання.
Спеціалістами “АБ-Центру” було виконано перенесення довідників та залишків з “УТП” у “УВП” для ведення регламентного фінансового обліку, налаштовано обмін з системою “Клієнт-Банк”. Проведено первинне навчання персоналу за розділами бухгалтерського й податкового обліку, кадрового обліку, розрахунку регламентованої зарплати. Підсистема бухгалтерського обліку передана у промислову експлуатацію.
Спеціалісти й консультанти “АБ-Центру” надають консультаційну підтримку користувачів та виконують усі регламентовані роботи з оновлення платформи й конфігурації, діагностику стану інформаційної бази.
За результатами впровадження керівництво компанії ТОВ НПО «Мета» отримало інструмент для автоматизованого ведення обліку у повній відповідності до вимог законодавства України та корпоративними стандартами підприємства. Замовник отримав єдиний програмний комплекс для ведення кадрового обліку, обліку виробництва продукції, зберігання й реалізації готової продукції, облік закупівель, зберігання й використання сировини та матеріалів, бухгалтерського й податкового обліку, розрахунок заробітної плати.
Дані, введені у підсистемі бухгалтерського обліку, у подальшому використовуються й для управлінського обліку, що дозволило значно скоротити часові витрати на введення даних у системі.

Виконані наступні роботи:

Продаж обраного програмного продукту.
Доставка програмного продукту у офіс замовника.
Установка програмного забезпечення на комп’ютери замовника.
Початкове налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку.
Введення початкових залишків / допомога при введені початкових залишків.
Перенесення даних з попередньої систем автоматизації.
Індивідуальне навчання у офісі замовника.

Автоматизовані наступні функції:

Банк та каса.
Розрахунки з контрагентами.
Товарно-матеріальні цінності.
Торгові операції.
Виробничі операції.
Основні засоби.
Нематеріальні активи.
Завершення періоду.
Регламентована звітність.
Податковий облік.
Кадровий облік.
Розрахунок зарплати.
Облік робочого часу.
Управління складськими запасами.
Комплектація й розукомплектація ТМЦ.
Оформлення замовлень покупців.
Облік продажів ТМЦ.
Гуртова торгівля.
Оформлення замовлень постачальникам.
Облік надходження ТМЦ.
Управління відносинами з постачальниками.

Close Menu