Функціонал системи “Коннект” дозволяє користувачу й спеціалісту підтримки спілкуватися з застосуванням звичних засобів – чату та телефонії. За необхідності, спеціаліст підтримки може за допомогою “Коннект” дистанційно підключитися до комп’ютеру клієнта для виконання або демонстрації робіт.

Окрім комунікаційних функцій, система “Коннект” дозволяє користувачу:

  • Оперативно отримати інформацію про семінари, акції, заходи, які проводяться для користувачів.
  • Переглядати історію своїх звернень по усім послугам та кількісну статистику наданих послуг (листування у чаті, скоєні дзвінки, сеанси віддаленого доступу).
  • Автоматично повідомляти обслуговуючу компанію про необхідність зробити зворотній дзвінок користувачу при неможливості з’єднання з потрібним фахівцем у момент звернення (наприклад, якщо звернення відбулося у неробочий час).

Користувач має отримати послуги підтримки через “Коннект” з любого місця – для звернення за підтримкою потрібен лише доступ до Інтернету.

Переваги сервісу

  • Зменшення витрат на оплату телефонних перемовин. Підключення відбувається по інтернет – каналу.
  • Скорочення часу на доступ до потрібного спеціаліста, швидка ідентифікація та направлення вашого запиту.
  • Можливість виклику спеціаліста безпосередньо з програми та його підключення до програми для дистанційного обслуговування.

Для користувачів, які уклали договір комплексного супроводу, 2 підключення – БЕЗКОШТОВНО!

Більшу кількість робітників можливо підключити до підтримки через “Коннект” на платній основі:

  Кількість користувачів у клієнта Вартість за місяць (грн. без ПДВ)
7 Кожний користувач (аккаунт) від 1 до 5

42 грн.

Доступ для двох користувачів надається безкоштовно! (за наявності чинного договору супроводу)

6 Пакет від 6 до 10 користувачів 216 грн.
6 Пакет від 11 до 20 користувачів 336 грн.
6 Пакет від 21 до 50 користувачів 513 грн.
6 Пакет понад 50 користувачів (за кожні 50 аккаунтів) 534 грн.

Що потрібно для роботи “Коннект”?

виндКомп’ютер з Windows

Робота програми підтримується у операційних системах Windows XP, 7, 8.х, 2008/2012 Server та вище.

инт Доступ до Інтернет

Для дзвінків та віддаленого доступу рекомендуємо використовувати постійне з’єднання з Інтернет на швидкості не нижче 512 Kbit/sec.

гарнГарнітура для дзвінків

Програма “Коннек”т працює з любим звуковим пристроєм Windows – ви маєте можливість використовувати динаміки та мікрофон вашого ноутбука або любу підключену гарнітуру.

Відгуки наших клієнтів про сервіс “Коннект”

бухфВідгук компанії

“АС-ТОР

бухф Відгук компанії

“Днепробуд”

бухфВідгук компанії

“Трайс”


Залишити заявку на підключення до сервісу “Коннект”