Функціонал системи “Коннект” дозволяє користувачу й спеціалісту підтримки спілкуватися з застосуванням звичних засобів – чату та телефонії. За необхідності, спеціаліст підтримки може за допомогою “Коннект” дистанційно підключитися до комп’ютеру клієнта для виконання або демонстрації робіт.
Окрім комунікаційних функцій, система “Коннект” дозволяє користувачу:
- Оперативно отримати інформацію про семінари, акції, заходи, які проводяться для користувачів.
- Переглядати історію своїх звернень по усім послугам та кількісну статистику наданих послуг (листування у чаті, скоєні дзвінки, сеанси віддаленого доступу).
- Автоматично повідомляти обслуговуючу компанію про необхідність зробити зворотній дзвінок користувачу при неможливості з’єднання з потрібним фахівцем у момент звернення (наприклад, якщо звернення відбулося у неробочий час).
Користувач має отримати послуги підтримки через “Коннект” з любого місця – для звернення за підтримкою потрібен лише доступ до Інтернету.
Переваги сервісу
- Зменшення витрат на оплату телефонних перемовин. Підключення відбувається по інтернет – каналу.
- Скорочення часу на доступ до потрібного спеціаліста, швидка ідентифікація та направлення вашого запиту.
- Можливість виклику спеціаліста безпосередньо з програми та його підключення до програми для дистанційного обслуговування.
Для користувачів, які уклали договір комплексного супроводу, 2 підключення – БЕЗКОШТОВНО!
Більшу кількість робітників можливо підключити до підтримки через “Коннект” на платній основі:
Що потрібно для роботи “Коннект”?
Робота програми підтримується у операційних системах Windows XP, 7, 8.х, 2008/2012 Server та вище.
Для дзвінків та віддаленого доступу рекомендуємо використовувати постійне з’єднання з Інтернет на швидкості не нижче 512 Kbit/sec.
Гарнітура для дзвінків
Програма “Коннек”т працює з любим звуковим пристроєм Windows – ви маєте можливість використовувати динаміки та мікрофон вашого ноутбука або любу підключену гарнітуру.
Відгуки наших клієнтів про сервіс “Коннект”
Залишити заявку на підключення до сервісу “Коннект”