Skip to main content
search

Підзвіт на підприємстві: порядок звітування

Світлана Лістрова (незалежний експерт з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR, 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером, спеціалізація: розробка облікової політики, положень про собівартість, внутрішніх інструкцій і положень для підприємств, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит) розповість про порядок видачі (використання) підзвітних коштів, строки звітування, заповнення авансового звіту.

Юлія Щербина (керівник проектів, компанія “СОФТКОМ”) розкаже про переваги сервісу для електронного документообігу.

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ “ЛЕКТОРІЙ”:
  • Видача і використання підзвітних коштів: практика застосування
    • Порядок видачі (використання) підзвітних коштів і строки звітування
      • Строки видачі коштів
      • За скільки видавати аванс на відрядження й чи це обов’язково
      • Обмеження щодо видачі (повернення) готівкових коштів
      • У якій валюті видавати аванс на закордонні відрядження
      • Яку суму добових видати на відрядження, щоб обійтися без авансового звіту?
      • Працівник 2-3 рази на місяць їздить у відрядження: чи можна видавати аванс на наступне відрядження без звітування за попередні?
      • Працівник витратив власні кошти у відрядженні: що далі?
      • Працівник витратив власні кошти на придбання для підприємства: які ризики?
      • Чи подавати авансовий звіт у разі витрачання коштів на госппотреби у повній сумі?
      • Коли треба повернути невикористані кошти, видані під звіт?
      • Як видати кошти під звіт непрацівнику й чи потрібен авансовий звіт?
      • Директор з корпоративної картки оплатив продукти в супермаркеті
      • Відповідальність за порушення строків використання та звітування
    • Порядок звітування: коли й як заповнюємо авансовий звіт
      • Яка форма звіту може використовуватися
      • У яких випадках і коли потрібно подававати авансовий звіт
      • Коли авансовий звіт не подається
      • Які документи можуть підтвердити понесені витрати у відрядженні
      • Які документи підтвердять карткові розрахунки
      • Як підтвердити зв’язок відрядження з господарською діяльністю
      • Які підтвердні документи потрібні для виплати добових
      • Як бути коли працівник використав власні кошти у відрядженні й немає жодного підтвердного документа
      • Як заповнити нову форму авансового звіту: що змінилося
      • В одному чеку витрати на придбання матцінностей і особисті витрати: що робити?
      • Коли виникає дохід у вигляді надміру витрачених коштів?
      • Як оподатковувати надміру витрачені кошти й відобразити в 4ДФ?
  • Документообіг як заощадження – порівняно з паперовим
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
  • Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації
  • 300 грн з ПДВ для всіх інших учасників, в тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” (як платний, так і пільговий) / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”. Організація, яка до дати проведення онлайн-семінару оформить доступ до одного з вищеперерахованих тарифних пакетів, отримує право на безкоштовну участь

Для перегляду онлайн-семінару “Лекторій” попередня реєстрація обов’язкова.

Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.

Увага! Відеоматеріали доповідей “Лекторію” будуть розміщені на сайті its.bas-soft.eu через декілька днів після семінару. Перегляд доступний користувачам, які мають один з таких тарифних пакетів: “ІТС ПРОФ” / “ІТС Ретро” / “Тех.підтримка” / “Бухгалтерський”.

Close Menu