Автоматизація регламентованого зарплатного та кадрового контуру ТОВ «ЮМ-Ватутіно» за допомогою ПЗ «Управління сільськогосподарським підприємством для України»
Підприємство замовника, «ЮМ-Ватутіно» на ринку України з 2002 року. Основний напрямок компанії – виробництво продуктів рослинництва та тваринництва.
В зв’язку з ростом компанії, програмний продукт «Бухгалтерський облік для сільськогосподарських організацій України», який використовувався раніше на підприємстві, перестав відповідати законодавчим нормам чинного законодавства, а також функціоналу програми вже не вистачало для ведення повноцінного обліку, Замовником було прийнято рішення перейти на нову, сучасну систему автоматизації.
Після ряду зустрічей та консультацій зі спеціалістами компанії «АБ-Центр», були сформульовані основні цілі створення системи автоматизації та управління.
Основні цілі
- Повна автоматизація управлінського, бухгалтерського та податкового обліків.
- Усунення дублювання та неузгодженості інформації.
- Об’єднання потоків даних у єдиному інформаційному просторі.
- Підвищення швидкості та ефективності роботи відділів та підприємства у цілому.
- Виключити повторне введення даних.
- Максимально виключити ведення документації у паперовому вигляді.
У результаті передпроектного обстеження нами був запропонований, а Замовником обраний у якості основного продукту впровадження “Управління сільськогосподарським підприємством для України”. Основним критерієм при виборі програмного продукту стало бажання керівництва компанії Замовника у подальшій автоматизації бізнесу у розрізі регламентованого й оперативного обліку.
У якості першого етапу впровадження була обрана підсистема регламентованого обліку зарплати та кадрів. Надалі також були запущені й інші підсистеми: облік запасів, закупки, продажі, облік виробництва, облік ВРХ, рослинництво.
У процесі автоматизації були виконанні наступні роботи:
- Встановлення ПО.
- Початкові настройки типової бази.
- Завантаження з зовнішніх систем НДІ.
- Навчання користувачів.
- Аттестація за результатами навчання.
- Виконано розрахунок собівартості продукції за рік.
- Здана податкова звітність за податковий рік.
- Система передана Замовнику у промислову експлуатацію (10 робочих місць).
У процесі впровадження “Управління сільськогосподарським підприємством для України” Замовником було прийнято рішення максимально використовувати типовий функціонал підсистеми “Зарплата та кадри”, тому були виконані незначні доробки, а саме:
– змінено довідник технологічних операцій;
– зміна документу відрадний наряд.
У рамках етапу введення у експлуатацію було підключено до системи 10 робочих місць.
На момент прийняття системи у промислову експлуатацію кадровий облік та розрахунок зарплати були повністю автоматизовані. Завдяки автоматизації кадрового та зарплатного контуру були вирішені наступні питання:
– кадрове діловодство ведеться відповідно чинного законодавства;
– реалізовано облік залишків відпусток;
– відділ розрахунку заробітної плати, використовуючи функціональні можливості системи, виконує розрахунок оплати за відпрацьований час, розрахунок надбавок та доплат, розрахунок по середній (відпустка, лікарняні, відрядження та інше);
– дані з нарахувань відображаються у бухгалтерському обліку, не вимагаючи введення даних вручну, як це було раніше;
– формується регламентована звітність з обліку кадрів та заробітної плати.
У теперішню мить співпраця продовжується за Договором ІТС.