BAS Комплексне управління підприємством - ООО"АБ-Центр"

(0562) 35-35-33, 35-05-35, 35-35-44

МТС: (066) 9488078, (095)1168680

Киевстар: (068) 0219991, (098)6122622,

LIFE: (093)3613981

Настройте бизнес на эффективность вместе с нами!
Продажа, установка, обучение, внедрение и сопровождение системы программ «1С:Підприємство 8»

Начало продажновых решений

Основні функціональні можливості “BAS Комплексне управління підприємством”

Продукт “BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства:

  • Управління фінансами:
    • Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
    • Облік кредитів, депозитів і позик.
    • Еквайринг (платіжні карти).
    • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
    • Маршрути погодження заявок.
    • Інвентаризація кас та банківських рахунків.
    • Аналітична звітність з руху грошових коштів.
  • Бюджетування:
    • Настроювані види бюджетів і розширена аналітика.
    • Моделювання сценаріїв.
    • Підтримка декількох валют.
    • Табличні форми введення і коригування.
    • Економічний прогноз.
    • Аналіз досягнення планових показників.
    • Розширений фінансовий аналіз.
  • Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:
    • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
    • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
    • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
    • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
    • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Регламентований облік:
    • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
    • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
    • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
    • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
    • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
  • Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:
    • Робота з персональними даними співробітників.
    • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
    • Організація роботи зі штатним розкладом.
    • Робота з договорами підряду.
    • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів.
    • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів.
    • Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
    • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами.
    • Нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі.
    • Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках.
    • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
    • Отримання уніфікованих звітних форм.
    • Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці.
    • Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.
  • Управління виробництвом:
    • Планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця.
    • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції.
    • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів.
    • Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабрикатним методом.
  • Управління витратами і розрахунок собівартості:
    • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
    • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
    • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
    • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
    • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
    • Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта.
    • Надання даних про структуру собівартості випуску.
  • Управління продажами:
    • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
    • Воронка продажів.
    • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
    • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами.
    • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти.
    • Самообслуговування клієнтів.
    • Управління торговими представниками.
    • Моніторинг стану процесів продажів.
    • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
    • Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік).
    • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
    • Інвентаризація взаєморозрахунків.
    • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
    • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
  • Управління купівлями:
    • Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання.
    • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок.
    • Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію.
    • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів.
    • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах.
    • Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам.
    • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів).
    • Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах.
    • Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них.
    • Складання графіків поставок і графіків платежів.
  • Управління складом і запасами:
    • Складна ієрархічна структура складів.
    • Управління адресним складом.
    • Забезпечення та резервування потреб замовлень.
    • Визначення та забезпечення страхових запасів.
    • Облік багатооборотної тари.
    • Управління інвентаризацією товарів.
    • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
    • Розрахунок прогнозованого попиту.
    • Товари на складах за строками придатності.
    • Управління доставкою.
    • Товарний календар.