Skip to main content
search
Інші новиниДілемсь досвідом

Вдалий досвід впровадження системи кадрового обліку та розрахунку заробітної плати на підприємстві ДМЗ “Комінмет”

By 22.07.202030 Червня, 2022No Comments

коминмет

Задача:

Завод «Комінмет» розвивався й змінювались законодавчі норми, які регламентують процес розрахунку заробітної плати. Чинна система обліку не справлялась з вимогами. Потребувалась нова сучасна система кадрового обліку та розрахунку заробітної плати, яка дозволить підвищити швидкість розрахунку та зменшити кількість помилок при такому розрахунку.

Характеристики проекту:

Галузь Виробництво зварних труб та товарів народного споживання
Кількість робітників 1200
Тривалість проекту 4 місяці
Основний продукт Управління виробничім підприємством (УВП)

Про клієнта:

Завод «Комінмет» – підприємство, яке має багаторічну історію та досвід роботи. Основним продуктом виробництва є зварні сталеві труби. Допоміжне виробництво виготовляє товари народного споживання.

Які задачі стояли при впроваджені

На момент звернення до нас в компанії Замовника використовувалось більше 300 видів розрахунків. Багато даних, необхідних для розрахунку заробітної плати враховувались та зберігалися лише на паперових носіях. Безпосередньо розрахунок виконувався у програмному забезпечені, написаному під DOS штатними робітниками відділу автоматизації Замовника. Швидкість введення даних в таке ПЗ, якість їх контролю та коректність результатів розрахунку не задовольняло потребам бізнесу.

Для розробки проекту впровадження потребувалось проведення консалтингу процесів кадрового обліку, обліку відрядної роботи працівників, а також суміжних з ними бізнес-процесів.

З боку Замовника були заявлені наступні вимоги:

  • Організація обліку інформації на місцях її виникнення;
  • Розробка зустрічних перевірок інформації, яку вносять різні служби;
  • Підвищення швидкості розрахунку заробітної плати;
  • Мінералізація ручної роботи при обліку та розрахунку заробітної плати.

Результат:

В процесі проекту впровадження були виконані наступні роботи:

  • Проведено аналіз використовуємих видів розрахунків. Скорочення цього списку з 300 до 30 унікальних видів розрахунку. Т.я. багато видів розрахунку повторювали один одного або не використовувалися зовсім.
  • Були розроблені підсистеми обліку робочої діяльності робітників Замовника безпосередньо на робочих місцях, у цехах. Зокрема, було створено механізм з обліку роботи працівників на зварювальних комбайнах з урахуванням розміщення кожного робітника по робочим постам, клас кожного робітника та класності виконуємих кожним з них робіт.

Завдяки тісній та плідній роботі спеціалістів нашої компанії, а також працівників розрахункового відділу, кадрової служби та відділу ВТТЗ Замовника, нам вдалося створити систему, яка задовольнила вимогам Замовника.

У результаті такого впровадження реєстрація первинної інформації відбувалася на місцях (у цехах та підрозділах), облік робочого часу звірявся с даними пропускної системи, дані, які вносила кожна служба звірялися з кадровими даними.

Швидкість розрахунку заробітної плати підвищилась з 4 днів до 6 годин.

Розрахувати вартість впровадження:




    Close Menu