Послуги лінії консультацій – це можливість отримувати відповіді на питання, пов’язані з експлуатацією облікових систем, безпосередньо в процесі роботи, ві кваліфікованих спеціалістів-консультантів та програмістів Компанії «АБ-Центр». Для Вас працюють 12 вхідних телефонних ліній, електронна пошта, й «Коннект» для віддаленого підключення.
Контактні телефони Служби технічної підтримки (лінія консультацій) компанії “АБ-Центр”:
Оператор Vodafone: (066) 948-80-78, (095) 116-86-80, (099) 251-77-13, (050) 506-82-40.
Оператор Київстар: (068) 021-99-91, (098) 612-26-22, (068) 610-97-62, (067) 123-15-81, (068) 230-03-98, (068) 892-20-72.
Оператор Lifeсell: (093) 361-39-81, (093) 105-01-90.
Viber: (093) 361-39-81.
Telegram: (093) 105-01-90.
Електрона пошта: abc@ab-centr.com.ua
Для користувачем, які укладають договір «Комплексний супровід», окрім телефонів та електронної пошти пропонуємо додатковий канал для отримання консультацій, сервіс “Коннект” – миттєвий зв’язок з спеціалістом технічної підтримки компанії “АБ-Центр”, компанії “Фредо” (з питань використання «Звіт»).
Ваші зиски:
- Зменшення власних витрат часу на пошук потрібної інформації за рахунок отримання кваліфікованих та оперативних відповідей на типові питання по роботі з програмою.
- Підвищення кваліфікації власних співробітників за рахунок отримання нової інформації по роботі з програмою.
- Зменшення ризиків при роботі з програмою – Ви отримуєте консультації безпосередньо від фірми-розробника ПП та кваліфікованих консультантів компанії “АБ-Центр”.
Умови отримання доступу до лінії консультацій компанії «АБ-Центр»:
- Бути зареєстрованим користувачем ліцензійних програмних продуктів;
- Укласти договір комплексного супроводу з компанією “АБ-Центр”;
Ми зареєструємо Вашу програму у «Власному кабінеті» на порталі https://portal.bas-soft.eu, підключимо до сервісів ІТС, підключимо до сервісу «Коннект», щоб Ви отримали максимальний доступ до усіх сервісів та послуг, а також отримали можливість більш комфортної роботи у програмі.
Замовити консультацію